
Medewerker Support & Operations
- Weesp, Noord-Holland
- € 2.600-3.400 per maand
- Vast
- Voltijds
- Beantwoord je vragen van klanten via telefoon, e-mail en WhatsApp. Je bezorgt ze een glimlach en helpt ze verder met al hun vragen over de app en de aansturing.
- Help je installateurs met vragen over voorraad, leveringen en installaties. Je denkt mee en zorgt ervoor dat ze de juiste ondersteuning krijgen.
- Zorg je voor een vlekkeloze webshop & logistieke operatie. Je maakt het orderproces eigen, zodat alle klanten onze producten op tijd en naar wens geleverd krijgen.
- Werk je aan continue verbetering. Je verzamelt feedback van klanten en partners en komt met concrete verbeteringen voor onze app, het platform en de producten.
- Salaris op je bankrekening, elke maand!
- Kies je eigen werktijden: 24-40 uur.
- Energieke collega's in een fijn team.
- Flexibel: thuiswerken of op kantoor.
- Reiskosten, internet & telefoon vergoed.
- 25 vakantiedagen (bij fulltime).
- Ruimte voor eigen inbreng en ideeën.
- Budget voor jouw ontwikkeling.
- Mbo4 werk- en denkniveau
- Klantgerichte instelling
- Oplossingsgerichte denker
- Teamspeler met oog voor detail
- Ervaring in klantenservice is een plus
- Taalvaardig in Nederlands
- Leergierig naar nieuwe technologie
- Beantwoord je vragen van klanten via telefoon, e-mail en WhatsApp. Je bezorgt ze een glimlach en helpt ze verder met al hun vragen over de app en de aansturing.
- Help je installateurs met vragen over voorraad, leveringen en installaties. Je denkt mee en zorgt ervoor dat ze de juiste ondersteuning krijgen.
- Zorg je voor een vlekkeloze webshop & logistieke operatie. Je maakt het orderproces eigen, zodat alle klanten onze producten op tijd en naar wens geleverd krijgen.
- Werk je aan continue verbetering. Je verzamelt feedback van klanten en partners en komt met concrete verbeteringen voor onze app, het platform en de producten.
- Salaris op je bankrekening, elke maand!
- Kies je eigen werktijden: 24-40 uur.
- Energieke collega's in een fijn team.
- Flexibel: thuiswerken of op kantoor.
- Reiskosten, internet & telefoon vergoed.
- 25 vakantiedagen (bij fulltime).
- Ruimte voor eigen inbreng en ideeën.
- Budget voor jouw ontwikkeling.
- Mbo4 werk- en denkniveau
- Klantgerichte instelling
- Oplossingsgerichte denker
- Teamspeler met oog voor detail
- Ervaring in klantenservice is een plus
- Taalvaardig in Nederlands
- Leergierig naar nieuwe technologie