
Customer Experience Manager
- Rotterdam, Zuid-Holland
- Vast
- Voltijds
- Je zet je elke dag in om de wens van de klant en de medewerker te overtreffen.
- Je bent verantwoordelijk voor de NPS-score van de winkel;
- Je analyseert de NPS-score en definieert actieplannen;
- Leiden, motiveren en coachen van het team zodat zij de beste customer journey kunnen bieden aan onze klanten;
- Je bent verantwoordelijk voor de servicegerichte afdelingen van de vestiging;
- Je bepaalt de service strategie, zodanig dat deze aansluit bij de behoeftes van de klant en de strategie van jouw vestiging.
- Een echte teamspeler;
- Een inspirerende, motiverende en coachende leider;
- Je bent een talent op gebied van de klanttevredenheid en hospitality en deze passie deel je graag met onze medewerkers;
- Je helpt samen met jouw collega's de nodige (commerciële) organisatiedoelstellingen te behalen;
- Je bent besluitvaardig, prestatiegericht en gedreven;
- Jouw focus ligt op het behalen van optimale en maximale klanttevredenheid;
- Je bent 38 uur per week beschikbaar, waarvan minstens een avond en een dag in het weekend.
- Bieden wij jou een baan waarin je veel verantwoordelijkheid krijgt en zelf met ideeën komt;
- Bieden wij jou uitzicht op een vaste baan;
- Een baan bij MediaMarkt is veelzijdig en afwisselend, bij ons is geen dag het zelfde!
- Er is ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling mede door middel van onze eigen Academy app en toegang tot de online trainingen van GoodHabitz.
Let's Go!We zijn op zoek naar mensen die een passie hebben voor technologie en onze klanten vol enthousiasme de allerbeste ervaring willen bieden. Mensen die het verschil willen maken. Mensen zoals jij. Let's Go! Ondernemerschap 20% korting op je MediaMarkt aankopen Korting op je fitness abonnement Een uitgebreid bonusprogramma Pensioenregeling 25 vakantiedagenLet's
Go!Heb je interesse naar aanleiding van deze vacature? We kijken uit naar je sollicitatie!Deel deze vacature: Cookies Privacyverklaring Gegevens