Beleidsadviseur vastgoed
Gemeente Voorschoten
- Voorschoten, Zuid-Holland
- € 5.997 per maand
- Vast
- Voltijds
- Overzicht houden en eventueel actualiseren van de vastgoedportefeuille (asset management);
- Tijdelijke huisvestingsvraagstukken en het verduurzamen van gemeentelijk vastgoed;
- Relatiemanagement met en sturing op verbonden partij Sportfondsen (exploitant van o.a. het zwembad en sporthal);
- Het maken en bewaken van de begroting, planningen en budgetten van het gemeentelijk vastgoed (in afstemming met de teammanager);
- Inzichtelijk maken van strategische vastgoed keuzen;
- Een belangrijk onderdeel van jouw functie is het opstellen van bestuurlijke stukken, zoals college- en raadsbesluiten en raadsinformatiebrieven. Het kan voorkomen dat er gevraagd wordt om een presentatie te geven tijdens de college- en raadsvergaderingen.
- Je bent een geweldige samenwerkingspartner voor de collega’s van de gemeente Voorschoten en de (samenwerkingspartners in de) buitenwereld met wie je samen de klus(sen) klaart. Samen zorgen jullie er ook voor dat alles goed op elkaar is afgestemd;
- Je hebt een goed gevoel voor verhoudingen en belangen in lokale politiek en werkt op een praktische doelgerichte wijze. Daarbij ga je deskundig te werk, neemt initiatieven, bent resultaatgericht en planmatig;
- Je brengt een vernieuwende, frisse en positieve blik mee vanuit een flexibele denkrichting;
- Meedenken als het gaat om maatschappelijke huisvestingsvraagstukken en deze vertalen van opgave naar actiepunten.
- Je hebt HBO werk- en denkniveau, aangetoond door middel van een diploma en/of relevante werkervaring;
- Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
- Je weet goed overzicht te houden en het proces te bewaken op gestelde deadlines van het college en de raad;
- Je beschikt over een goede dosis bestuurlijke sensitiviteit, bent open minded, je neemt je collega’s van vastgoed mee bij relevante zaken en je kunt schakelen tussen diverse niveaus en disciplines (afdelingen, teams) binnen de gemeentelijke organisatie
- Je kunt zelfstandig complexe vastgoed vraagstukken overzien, prioriteiten stellen en op basis van genomen besluiten concrete acties uitzetten richting intern en extern betrokken partijen;
- Je kunt jouw ideeën en meningen op een overtuigende, heldere en correcte wijze overbrengen (in woord en geschrift) aan het college van Burgemeester en Wethouders, de Raad, collega’s externe partijen (onderhandelen en overtuigen);
- Je hebt grondige kennis en ervaring op het gebied van maatschappelijk vastgoed en het is een pré als je ook ervaring hebt met projectmanagement.
Wij bieden een mooie en veelzijdige functie in een organisatie waar met plezier wordt gewerkt. Je kunt rekenen op uitstekende arbeidsvoorwaarden, waaronder een salaris tot maximaal € 5.997,- bruto per maand (schaal 11) bij een fulltime dienstverband. Daarnaast ontvang je een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05%, dat je kunt gebruiken voor extra vrije dagen, een niet werk- gerelateerde studie of als brutoloon kunt laten uitbetalen.Verder bieden we een sportbijdrage, reiskostenvergoeding, ouderschapsverlof, zorgkostenvergoeding én flexibele werktijden. Ook zijn er mogelijkheden voor thuiswerken en ontvang je een laptop en smartphone. Ook bieden we prima opleidingsfaciliteiten en kansen voor persoonlijke ontwikkeling. Gedetailleerdere informatie over onze arbeidsvoorwaarden tref jeHet gemeentehuis ligt in het centrum van het dorp. Deze kun je bereiken met het openbaar vervoer. Als je met de auto reist, dan kun je in de nabije omgeving gratis parkerenSolliciteren
Enthousiast? Solliciteer dan direct! We starten al met sollicitatiegesprekken terwijl de vacature nog open staat. Als je vragen hebt neem dan even contact op met Marcel Havenaar, teammanager Ruimtelijke Advisering, via 088-6549387. De vacature sluit wanneer we een nieuwe collega hebben gevonden.Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern gepubliceerd, bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang.Onze organisatie
Wat we samen belangrijk vinden : vakkundig, betrouwbaar en simpel ons werk doen. Waarbij je kan rekenen op goede dienstverlening, heldere afspraken en we constructief samenwerken met bewoners, ondernemers en partners.We vinden het belangrijk dat je goed in je vel zit en je werk met plezier doet. Je talenten krijgen alle ruimte in een prettige, informele werksfeer met alle ruimte jezelf te ontwikkelen.Team Ruimtelijke Advisering
Het team Ruimtelijke Advisering maakt onderdeel uit van het domein Fysieke Leefomgeving. Wij adviseren onder andere over vastgoedvraagstukken, milieu-, klimaat-, en energievraagstukken, VTH-beleid en de Omgevingswet. Onze expertise zetten we in om Voorschoten klaar te maken voor de toekomst. We werken opgavegericht zodat we onze kennis snel en breed kunnen inzetten.De gemeente Voorschoten organiseert recruitment op haar eigen wijze. Acquisitie door leveranciers wordt daarbij niet op prijs gesteld. Dienstverband: bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd | Omvang functie: fulltime | Aantal posities: 1 | Uren: 36 uur per week | Plaats: Voorschoten | Provincie: Zuid-Holland | Land: Netherlands | Referentienummer: 2024/5 | Contact: Marcel Havenaar +31650052013, | Gepubliceerd: 2024-02-07 | Uiterste datum: 2024-09-01