
Helpdesk Medewerker
- Ede, Gelderland
- Vast
- Voltijds
Binnen het TEC vindt de technische voorbereiding en afhandeling van technische meldingen plaats van de digitale apparatuur die FocusCura in het veld aanbiedt waaronder alarmeringsapparaten en devices voor woningtoegang. Het TEC is opgericht om een continu excellent service delivery te kunnen bieden. Dit wordt bereikt door het proces binnen Operations te optimaliseren door middel van verdere automatisering en daarnaast technische ondersteuning te geven aan de Installateurs en de Service afdeling.Het TEC is kenniseigenaar van alle technische onderdelen van producten en diensten van FocusCura. FocusCura wil een eco-systeem creëren waarin de hardware continu wordt gemonitord en bijgewerkt door een of meerdere systemen. Deze systemen faciliteren de connectiviteit tussen alle onderdelen maar ook de integratie van de gegevens. Het TEC is een belangrijke spil als het gaat om het creëren en onderhouden van deze connectiviteit.De Technisch Helpdesk Medewerker maakt deel uit van het TEC en rapporteert aan de Teamcoördinator Technisch Expertise Center.De functiehouder is verantwoordelijk voor de technische ondersteuning van collega's, het configureren van digitale devices, het afhandelen van meldingen en het borgen van kennis in de organisatie door middel van het beheren van de werkinstructies en kennisbank op confluence. Een belangrijk doel is om samen met de teamcoördinator TEC te kijken naar en te werken aan procesoptimalisatie d.m.v. verdergaande automatisering en significante verbetering van de data kwaliteit van onze data in het (IoT) systeem.Wat je gaat doen:
- Installateurs technisch ondersteunen
- Als 2e lijn support voor de klantenservicemedewerkers fungeren
- Rapportages en analyses op technische events maken
- Incidenten aannemen en verwerken
- Borgen van kennis en beheren werkinstructies
- Configuratie werkzaamheden
- Afgeronde opleiding op MBO 4 niveau
- Minimaal 4 jaar relevante werkervaring
- Gedegen kennis van en ervaring met Microsoft Office (Word, Excel), Confluence, Jira, en Slack
- Uitstekend analytisch vermogen
- Ervaring met SalesForce of een ander CRM of servicemanagement pakket is een vereiste
- Uitstekende telefonische vaardigheden
- Goede mondelinge en schriftelijke communicatie in zowel Nederlands en Engels
- Klantgerichte houding
- Affiniteit met zorg en de doelgroep van FocusCura
- Affiniteit met techniek en ICT
- Zelfstandig te kunnen werken
- Een fulltime functie waarin je zinvol werk kan verrichten binnen een prettige, informele en uitdagende werkomgeving. De functie geeft je de mogelijkheid om lokaal veel impact te hebben, terwijl de ASSA ABLOY organisatie zorgt voor een bron van kennis, support en ontwikkelmogelijkheden.
- Mogelijkheid om door interne technische trainings in de rol te groeien.
- We bieden een marktconform salaris, 26 vakantiedagen en deelname aan de pensioenregeling.
- We bouwen aan teams met diversiteit en inclusiviteit en moedigen iedereen aan die zichzelf ziet werken bij ons, te reageren. Laat je profiel achter en reageer.
- Om er zeker van te zijn dat je privacy is gewaarborgd, vragen we je via onze website of social mediakanaal te reageren. Indien je vragen hebt over de positie of de procedure, stuur een e-mail naar onze Senior Recruiter Jamal Klasen op jamal.klasen@assaabloy.com of whatsapp of bel op: 0624390106
Our people have made us the global leader in access solutions. In return, we open doors for them wherever they go. With nearly 63,000 colleagues in more than 70 different countries, we help billions of people experience a more open world. Our innovations make all sorts of spaces - physical and virtual - safer, more secure, and easier to access.As an employer, we value results - not titles, or backgrounds. We empower our people to build their career around their aspirations and our ambitions - supporting them with regular feedback, training, and development opportunities. Our colleagues think broadly about where they can make the most impact, and we encourage them to grow their role locally, regionally, or even internationally.As we welcome new people on board, it's important to us to have diverse, inclusive teams, and we value different perspectives and experiences.LZ Ede, NL, 6717Customer Service & Contact Center OperationsNo Travel RequiredAssociate31-Jul-2025