
Intern Digital Marketing
- Ede, Gelderland
- Training
- Voltijds
Binnen de divisie Electrification werk je op de marketingafdeling aan het promoten van innovatieve en duurzame elektrische oplossingen. Tijdens jouw stage speel je een actieve rol in uiteenlopende marketing- en communicatieprojecten en krijg je de kans om écht bij te dragen.Je gaat onder andere aan de slag met:Meewerken aan (online) marketingcampagnes en productlanceringenOpzetten van social media posts, nieuwsbrieven en het beheren van content op de websiteOndersteunen bij de organisatie van (klant)evenementen en beurzenAnalyseren van marketingdata en opstellen van rapportagesMeedenken over communicatieplannen en creatieve conceptenJe werkt vanuit Ede (voorkeur), maar werken op onze locaties in Rotterdam, Etten-Leur of Nieuwegein is ook bespreekbaar. Thuiswerken is mogelijk (2 à 3 dagen per week).Kwalificaties voor de rolJe volgt een HBO-opleiding in de richting van Communicatie, Creative Business, Marketing, Media, Multimedia of CrossmediaJe bent beschikbaar voor minimaal 4 maanden en zoekt een meeloop- of afstudeerstageJe hebt affiniteit met digitale/online marketing, marketingcommunicatie, crossmediale communicatie of data driven marketingJe beheerst de Nederlandse taal goed en kunt je ook in het Engels goed uitdrukkenJe bent proactief, werkt accuraat en bent digitaal vaardigJe kunt goed overweg met social media en hebt bij voorkeur ervaring met CMS-systemen of e-mailmarketingtoolsJe werkt graag samen, maar kunt ook zelfstandig taken oppakkenWat heeft ABB jou te bieden?Een uitdagende en waardevolle stage in een internationale omgeving.Stagevergoeding van €650 per maand (op basis van 40 uur per week en HBO-niveau).Een vaste vrije dag per maand en vergoeding van 50% van je reiskosten naast je studenten-OV.Standplaats: voorkeur Ede (alternatief: Rotterdam, Etten-Leur of Nieuwegein)Hybride werken mogelijk: 2 à 3 dagen thuisMeer over ons
ABB is een wereldwijde technologieleider in elektrificatie en automatisering die een duurzamere en grondstofzuinige toekomst mogelijk maakt. Door expertise in engineering en digitalisering te combineren, helpt ABB industrieën om op hoog niveau te presteren terwijl ze efficiënter, productiever en duurzamer worden en continu verbeteren. Bij ABB noemen we dit ‘Engineered to Outrun’. Het bedrijf heeft een geschiedenis van meer dan 140 jaar en telt ruim 105.000 medewerkers wereldwijd.We waarderen mensen met verschillende achtergronden. Zou dit jouw verhaal kunnen zijn? Solliciteer vandaag nog of ga naar www.abb.com om meer over ons te lezen en meer te weten te komen over de impact van onze oplossingen over de hele wereld. #MijnABBverhaal Ben je geïnteresseerd en wil jij deel uitmaken van het ABB team, aarzel dan niet en solliciteer snel.Voor vragen over de vacature kan je terecht bij Camiel van Daal, e-mail: soll@nl.abb.comWe value people from different backgrounds. Could this be your story? Apply today or visit www.abb.com to read more about us and learn about the impact of our solutions across the globe.