
Klantenservice
- Nieuwegein, Utrecht
- € 2.600-2.900 per maand
- Vast
- Voltijds
Als klantenservicemedewerker ben jij het aanspreekpunt voor hun klanten. Je verwerkt hun orders nauwkeurig en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt. Je draagt zorg voor een optimale klantbeleving en -tevredenheid. Klanten kunnen bij jou terecht voor vragen en advies over onze producten. Je kijkt samen met hen wat ze nodig hebben en geeft het best mogelijke antwoord. Je maakt gebruik van geavanceerde klantenservicesoftware, dus enige ervaring hiermee is een pré.Waarom is deze baan iets voor jou?
Je komt terecht in een collegiale werksfeer, waar directe communicatie en korte lijnen centraal staan. Je krijgt de kans om jezelf te ontwikkelen en door te groeien binnen de organisatie. De rol biedt niet alleen een marktconform salaris tussen de € 2.600 en € 2.900 bruto per maand, maar ook aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden.Wat maakt jou de ideale kandidaat?
Je beschikt over minimaal een mbo-diploma en bent gestructureerd en nauwkeurig in je werk. Je houdt van een afwisselende functie en bent bereid om in een team bij te dragen aan de verdere optimalisatie van onze processen. De werktijden zijn van 8:00 tot 16:30. Eén keer per week open je om 7 uur en dan ben je klaar om 15:30. Je kunt bij dit bedrijf rekenen op een omgeving waarin je je talenten kunt benutten en verder ontwikkelen.Klinkt dit als de perfecte uitdaging voor jou? Aarzel niet en solliciteer vandaag nog! We kijken ernaar uit om jou te verwelkomen in ons team.Wat wij bieden
- Een competitief maandsalaris tussen € 2.600 en € 2.900;
- Een afwisselende en uitdagende functie binnen een bruisend en groeiend bedrijf;
- Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden die bijdragen aan je werkplezier, waaronder 38 vakantiedagen;
- Een collegiale werksfeer met korte lijnen en directe communicatie;
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;
- Minimaal een mbo-diploma;
- Je beschikt over een sterk probleemoplossend vermogen en bent klantgericht;
- Je hebt ervaring met het gebruik van klantenservicesoftware;
- Je werkt gestructureerd en nauwkeurig.
Als klantenservicemedewerker ben jij het aanspreekpunt voor hun klanten. Je verwerkt hun orders nauwkeurig en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt. Je draagt zorg voor een optimale klantbeleving en -tevredenheid. Klanten kunnen bij jou terecht voor vragen en advies over onze producten. Je kijkt samen met hen wat ze nodig hebben en geeft het best mogelijke antwoord. Je maakt gebruik van geavanceerde klantenservicesoftware, dus enige ervaring hiermee is een pré.Waarom is deze baan iets voor jou?
Je komt terecht in een collegiale werksfeer, waar directe communicatie en korte lijnen centraal staan. Je krijgt de kans om jezelf te ontwikkelen en door te groeien binnen de organisatie. De rol biedt niet alleen een marktconform salaris tussen de € 2.600 en € 2.900 bruto per maand, maar ook aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden.Wat maakt jou de ideale kandidaat?
Je beschikt over minimaal een mbo-diploma en bent gestructureerd en nauwkeurig in je werk. Je houdt van een afwisselende functie en bent bereid om in een team bij te dragen aan de verdere optimalisatie van onze processen. De werktijden zijn van 8:00 tot 16:30. Eén keer per week open je om 7 uur en dan ben je klaar om 15:30. Je kunt bij dit bedrijf rekenen op een omgeving waarin je je talenten kunt benutten en verder ontwikkelen.Klinkt dit als de perfecte uitdaging voor jou? Aarzel niet en solliciteer vandaag nog! We kijken ernaar uit om jou te verwelkomen in ons team.Wat wij bieden
- Een competitief maandsalaris tussen € 2.600 en € 2.900;
- Een afwisselende en uitdagende functie binnen een bruisend en groeiend bedrijf;
- Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden die bijdragen aan je werkplezier, waaronder 38 vakantiedagen;
- Een collegiale werksfeer met korte lijnen en directe communicatie;
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;
- Minimaal een mbo-diploma;
- Je beschikt over een sterk probleemoplossend vermogen en bent klantgericht;
- Je hebt ervaring met het gebruik van klantenservicesoftware;
- Je werkt gestructureerd en nauwkeurig.