
Accountmanager Klantcontactcentrum
- Leiden, Zuid-Holland Haarlem, Noord-Holland
- € 4.023-5.805 per maand
- Tijdelijk
- Voltijds
Jouw doel? Initiatiefnemers zo snel en duidelijk mogelijk informeren over de (on)mogelijkheden van hun plan vóórdat een formele procedure wordt gestart. Je geeft inzicht in de voorwaarden, de te volgen stappen en de bijbehorende procedures.
Je werkt gebiedsgericht, waardoor je de ontwikkelingen, kansen en uitdagingen in jouw stadsdeel goed kent. Zo kun je initiatiefnemers niet alleen begeleiden, maar ook echt verder helpen.Als accountmanager ben jij de verbindende schakel tussen initiatiefnemers en de gemeentelijke organisatie. Je zorgt ervoor dat plannen snel en duidelijk beoordeeld worden, en dat initiatiefnemers weten waar ze aan toe zijn. Jouw taken zijn:
- Je informeert, adviseert en begeleidt initiatiefnemers zodat zij snel duidelijkheid krijgen over hun vragen en plannen.
- Je betrekt collega's uit de organisatie en zet hen in waar nodig om tot een helder advies te komen.
- Je bewaakt de balans tussen inhoudelijke kwaliteit en klantgerichte dienstverlening.
- Je begeleidt initiatiefnemers in de pré-initiatieffase, zodat zij hun plannen kunnen afstemmen op de ontwikkelrichting.
- Je zet initiatieven uit bij het Ruimtelijke Initiatievenoverleg, waarna in interdisciplinair overleg een eerste richting wordt bepaald en aan het college wordt voorgelegd.
- Je stuurt op vastgestelde processen die leiden tot een efficiënte beantwoording van klantvragen.
- Je vraagt aandacht voor het gebruik en de verbetering van bestaande processen binnen de organisatie.
- Je onderhoudt een breed netwerk binnen en buiten de organisatie, waarbij transparantie, verantwoordelijkheid en integriteit centraal staan.
- Een dienstverband van 24 tot 32 uur per week, met vaste werkdag op vrijdag. Hybride werken is mogelijk, met als uitgangspunt 50% op kantoor. Je start met een jaarcontract dat we bij goed functioneren graag omzetten in een vast contract.
- Wij vinden persoonlijke groei belangrijk en bieden daarvoor tal van mogelijkheden. Denk aan het volgen van opleidingen, certificeringen en overige cursussen via onze 'Academie Haarlem'.
- Het salaris is afhankelijk van ervaring en opleiding en bedraagt maximaal € 5.805 bruto per maand (schaal 10A) bij een fulltime dienstverband van 36 uur per week.
- Daarbovenop krijg je 17,05% Individueel Keuze Budget over je bruto salaris, waarmee je zelf je eigen arbeidsvoorwaarden samenstelt.
- We vinden jouw vitaliteit belangrijk en bieden daarom diverse mogelijkheden zoals een fietsregeling, vergoeding van je sportabonnement, online trainingen en andere mogelijkheden om lichamelijk en mentaal fit te blijven.
- Hybride werken is bij onze gemeente aan de orde van de dag. De ene dag ben je op kantoor, een ander moment kies je voor thuiswerken. Wij faciliteren je daarbij. Waar je ook werkt, je bent altijd in verbinding met je collega's.
- Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer vergoeding van je OV-reiskosten woon-werkverkeer en gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof. ABP is het pensioenfonds voor de overheid en biedt onze werknemers een goede pensioenregeling.
- Je hebt minimaal een hbo-diploma; een achtergrond HTS bouwkunde is een pré.
- Je hebt minstens 3 jaar ervaring met plantoetsing en kent de werking van een gemeentelijke organisatie.
- Je hebt kennis van procesmanagement én ruimtelijke ordening.
- Je beschikt over sterke competenties zoals netwerken, keten denken, politiek-bestuurlijke sensitiviteit en presenteren.
- Je bent energiek, schakelt snel tussen analyse, advies en proces, en handelt daadkrachtig.
- Je bent een teamspeler met humor en relativeringsvermogen, maar kunt ook goed zelfstandig werken.
- Je kunt omgaan met tegengestelde belangen en denkt in oplossingen.
- Je communiceert helder en overtuigend, zowel mondeling als schriftelijk.