
Client Support Officer
- Utrecht
- € 3.869-5.526 per maand
- Vrijwilliger
- Voltijds
- binnen het team Client Support met 60 collega’s;
- samen met 10-15 directe collega’s;
- Grote diversiteit in nationaliteit, geslacht en religies;
- Schaal 7 of 8 mogelijk;
- 36 uur per week.
We geloven in de kracht van verschillen. Juist door de verschillen van mensen te combineren worden we een nog betere bank. We zijn dan ook benieuwd naar wat jij toevoegt aan ons team van Client Support.‘Een vraag over een taxatierapport, het registreren van de zekerheden die een klant afgeeft, het op orde brengen van dossiers; geen dag is hetzelfde. Deze functie biedt mogelijkheden om te leren en om verbeteringen door te voeren!.’Max Fesunenko, Client Support Officer.Jouw toekomstige collega’s verwelkomen je graag. Zij kunnen jouw hulp goed gebruiken bij het adviseren van relatiemanagers over systeemmogelijkheden en het beheersen en verantwoorden van bijbehorende risico’s . Samenwerken is hierbij onze werkwijze; als ondersteunend en zorgzaam team binnen Rabobank. Over Rabobank gesproken: we zijn een Nederlandse bank, actief in 38 landen voor onze ruim 9.500.000 klanten. Met deze klanten, onze leden en partners werken we zij aan zij aan een wereld waarin iedereen genoeg en gezond te eten heeft. Dichter bij huis werken we aan een land waarin gelukkige mensen wonen, werken en ondernemen.Jij & jouw talent
- Professionele en intellectuele capaciteiten op bachelor/master niveau;
- Je hebt een sterk analytisch vermogen, affiniteit met krediet- en zekerheden documentatie en een gedegen risicobewustzijn;
- Minimaal 1 jaar ervaring met corporate customer support en/of klantervaring;
- Je hebt bij voorkeur ervaring met (grootzakelijke) kredietverlening, kredietrisicobeheer en leningdocumentatie;
- Je bent klantgericht, communicatief vaardig en houdt overzicht, ook als het hectisch wordt;
- Vlotte schriftelijke en mondelinge communicatie in het Nederlands en Engels is vereist;
- Je bent pro-actief en je hebt een hands-on mentaliteit met een focus op het werken vanuit een team om de beste kwalitatieve service aan onze klanten te leveren;
- Je bent gericht op continue verbetering en schuwt een veranderende omgeving niet.
- Gesprekken vinden plaats via een video call of op ons kantoor in Utrecht;
- Reacties zonder CV of zonder motivatiebrief zullen niet in behandeling worden genomen;
- Een individueel assessment kan onderdeel uitmaken van het sollicitatieproces;
- De antwoorden op veelgestelde vragen vind je op rabobank.jobs/nl/veelgestelde-vragen;
- Een beoordeling van de betrouwbaarheid behoort tot de procedure;