Teamleider Award 2025
Coniche
- Laak, Limburg
- Vast
- Voltijds
Een goede team leider kan maken of breken, ik heb beide voorbeelden kunnen observeren in verschillende rollen in de klantenservice wereld bij onder andere KLM, Cygnific en Rituals en word daarom extra enthousiast als ik een teamleider zie die het vanuit de juiste intrinsieke motivatie en liefde voor de mens en zijn of haar bedrijf doet.– Excellence Manager bij DHL eCommerceHallo allemaal! Ik ben Desiree en heb in 2024 de Teamleider van het Jaar titel gewonnen. Nu gaan we weer een nieuwe ronde in en ben ik reuze benieuwd aan wie ik het stokje mag overdragen. Eén van de leukste aspecten van dit traject is dat je weer wat nieuwe vakgenoten leert kennen en daarom wilde ik ook heel graag aangesloten blijven als jurylid.In mijn dagelijkse werk ben ik inmiddels geen teamleider meer, maar ben ik als CS Excellence Manager bij DHL eCommerce verantwoordelijk geworden voor thema's als medewerker tevredenheid, engagement, Learning & Development en talentontwikkeling binnen de klantenservice. Dit geeft mijn taak als jurylid nog een extra dimensie, omdat ik vanuit mijn nieuwe rol dagelijks zie hoe belangrijk goede teamleiders zijn voor het succes van een organisatie. Ik vind het echt onwijs inspirerend om te zien hoeveel talent er is binnen onze branche en ik verheug me er op om jullie in deze verkiezing beter te leren kennen!– Customer Service Manager bij KONEStichting Een Nieuw Geluid heeft als doel om 'een nieuw geluid' te laten horen binnen de klantcontactbranche waarbij meer ruimte is voor positiviteit, transparantie, de medewerker en het échte verhaal. In onze ideale wereld draait het niet om de gezichten die het verhaal komen vertellen, maar wordt de inhoudelijke kennis doorgegeven en wordt er steeds ruimte geboden aan de nieuwe generatie om de koers te bepalen. Wij vinden het belangrijk om met elkaar het gesprek aan te gaan, van elkaar te leren en een podium te geven aan het nieuwe geluid van alle young professionals in onze branche. Ik kan niet wachten om het nieuwe geluid te horen van alle genomineerden voor Teamleider van het jaar.Naast mijn rol als bestuurslid van Stichting Een Nieuw Geluid ben ik met veel plezier werkzaam als Customer Service Manager bij KONE. Mijn weg naar KONE is vergelijkbaar met die van velen in onze branche. Meer dan 20 jaar geleden begonnen als medewerker in een contactcenter, doorgegroeid naar teamleider en uiteindelijk via diverse rollen en organisatie de afgelopen jaren werkzaam als customer service manager. Ik ben nog steeds verliefd op ons vak en deel deze liefde graag met anderen. Helemaal als we hiermee een nieuw geluid kunnen toevoegen aan de toekomst van ons vakgebied.– Operations Manager Telesales bij Budget ThuisIk ben Bram ter Laak, 39 jaar oud wonend in Amsterdam. Ik werk bij Budget Thuis als Operations Manager Telesales.Binnen Budget Thuis ben ik verantwoordelijk voor de afdeling telesales. Ik ben van mening dat als je mensen vrijheid geeft ze verantwoordelijkheid zullen nemen. In mijn team wil ik dat mensen elkaar iedere dag een stap verder helpen. Durf vragen te stellen, challenge elke dag de procedures en werkwijzen. Ons motto binnen de telesales is 'Duurzaam investeren'.
Als overkoepelende factor vind ik plezier en geluk in zowel werk als privé érg belangrijk.Waarom ik deelneem als jurylid van het Teamleider event? Het is goed om talent te zien en te belonen. Helemaal als dat gaat via een leuk event als dit. Voor mijzelf vind ik het leuk om via deze manier nieuwe personen en bedrijven te ontmoeten.– Manager Fiber Activation Desk bij OdidoBlij verrast werd ik toen Yvonne mij belde om te vragen of ik plaats wilde nemen in de Jury voor de Teammanager van het jaar verkiezing.
Het is een eer om bij te dragen aan het erkennen van teammanagers die met hun leiderschap en inzet echt het verschil maken voor zowel de medewerkers als de klant.Ik kijk er naar uit om mensen te leren kennen die echt een klik weten op te bouwen met hun medewerkers waardoor zij in staat gesteld worden om te groeien.Ik ben 40 jaar oud, geboren en getogen in Den Haag, en werk inmiddels 19 jaar bij Odido (voorheen T-Mobile). In die jaren heb ik diverse rollen mogen vervullen: van backoffice medewerker en teammanager tot Manager Operations voor onze merken BEN & Simpel. Sinds een jaar ben ik verantwoordelijk voor de Fiber Activation Desk. Ook heb ik in 2023 het traject Manager van het jaar doorgelopen als finalist, deze brede ervaring neem ik graag mee in mijn rol als jurylid.Samenwerking met de CCMAOp 20 november 2025 vieren wij samen met de uitreiking van drie prestigieuze awards aan de professionals die het verschil maken in klantcontact. Als trotse hoofdsponsor zet Coniche zich in om deze bijzondere avond mogelijk te maken, een moment om stil te staan bij uitmuntendheid, innovatie en leiderschap in onze branche.Tijdens deze feestelijke avond reiken we drie prestigieuze awards uit:
- CCMA Manager of the Year 2025
- Teamleider van het Jaar
- CCMA Future Award
Daam Fockemalaan 22
3818 KG AmersfoortWij gebruiken cookies om het gebruiksgemak van deze website zo fijn mogelijk te maken. Wilt u dit niet? Klik dan op "Noodzakelijke cookies".