Facilitair Manager - Roelofarendsveen

Apros Werving & Selectie

  • Roelofarendsveen, Zuid-Holland
  • Vast
  • Voltijds
  • 2 maanden geleden
  • Versneld solliciteren
VervuldFunctie omschrijving Facilitair ManagerIn de functie van Facility Manager houd jij je bezig met het ontwikkelen van een visie en strategie op het gebied van facilitaire zaken voor de organisatie. Je stelt kaders op en voert regie op het beheer en onderhoud van de gebouwen en faciliteiten, waaronder de kassen. Ook ben je verantwoordelijk voor onder andere het wagenpark, de telefonie, installaties, inventaris en de inkoop en aanbesteding. Jouw werkzaamheden bestaan uit:
  • Je komt met beleidsvoorstellen en draagt actief bij aan het door ontwikkelen van plannen op het gebied van duurzaamheid, milieu en veiligheid;
  • Je hebt de leiding in diverse bouw- en verbouwplannen. Je geeft leiding aan een aantal facilitaire teams en bent lid van relevante projectteams. We werken toe naar teams die op termijn zoveel mogelijk hun werk zelf gaan organiseren. Daarmee vragen we een meer coachende en faciliterende manier van werken;
  • Een belangrijke opgave voor de komende periode is het uitwerken en realiseren van verschillende bouwprojecten. Het betreft onder andere het bouwen van een nieuw laboratorium, maar ook het vervangen van klimaatcellen / resistentiefaciliteiten;
  • Voor het hybride werken verwacht de organisatie ook aanpassingen aan de kantoor- en vergaderruimtes. Ook zijn investeringen voor installaties en terreininrichting op niet al te lange termijn nodig. Daarnaast zet het bedrijf stappen op het gebied van verduurzaming en modernisering.
Functie eisen Facilitair ManagerOm in aanmerking te komen voor de functie van Facilitair Manager voldoe je aan het volgende:
  • Jij bent een (people) manager met een opleiding Facilitair-technisch management op minimaal hbo+-niveau;
  • Je hebt minimaal vijf jaar aantoonbare ervaring in het leiden van bouwprojecten, aanbestedingen en het aansturen van facilitaire teams;
  • Je hebt een service- en klantgerichte instelling;
  • Je bent analytisch en resultaatgericht en hebt probleemoplossend vermogen;
  • Je bent iemand die gemakkelijk schakelt en communiceert op verschillende niveaus binnen de organisatie;
De organisatie vindt het belangrijk dat iedereen zich bij hen thuis voelt. Werken in divers samengestelde teams maakt het werk leuker en zorgt voor een frisse blik. Iedereen nodigen wij daarom uit om te solliciteren.BedrijfsprofielNaktuinbouw is de kwaliteitsdienst voor de tuinbouwsector. De Nederlandse tuinbouwsector is internationaal toonaangevend. Naktuinbouw vervult een maatschappelijke rol door het bevorderen en bewaken van de kwaliteit en gezondheid van het teeltmateriaal. Team Facilitaire zaken (FZ) betreft de teams Facilitaire en technische zaken, Catering, Receptie en Huishoudelijke dienst. Deze teams zorgen dat onze medewerkers een prettige werkomgeving hebben en dragen zo bij aan het resultaat van de organisatie.Naktuinbouw is een financieel gezonde werkgever met een (internationaal) uitstekende reputatie. Binnen het bedrijf gaat men op een open en informele wijze met elkaar om. De organisatie is in transitie en maken de omslag naar een klantprocesingerichte organisatie.BedrijfscultuurDe cultuur binnen de organisatie is te omschrijven als professioneel, warm, collegiaal en kwaliteit staat heel hoog in het vaandel. De medewerkers hebben veelal lange dienstverbanden en de organisatie staat nationaal en internationaal heel goed aangeschreven.Arbeidsvoorwaarden Facilitair ManagerDe functie van Facilitair Manager is een interessante, veelzijdige functie binnen een ambitieuze organisatie en daar hoort een goed pakket van arbeidsvoorwaarden bij wat bestaat uit:
  • vast bruto maandsalaris tussen € 3.984,-- en € 5.738,- (afhankelijk van leeftijd en ervaring);
  • 30 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
  • vaste eindejaarsuitkering van 5,2%;
  • laptop van de zaak;
  • gunstige pensioenregeling, reiskostenvergoeding, thuiswerkvergoeding;
  • een aanvullende ziektekostenvergoeding;
  • toegang tot gratis e-learnings voor persoonlijke ontwikkeling en een persoonlijk budget voor duurzame inzetbaarheid;
  • Daarnaast krijg je de ruimte om je te ontwikkelen, opleidingen te volgen en je toekomstperspectief te verbeteren.

Apros Werving & Selectie