Product Owner Voice Response System (SME)
KPN
- Rotterdam, Zuid-Holland
- € 4.499-6.582 per maand
- Vast
- Voltijds
- Je versterkt de klantbeleving door klanten snel en soepel naar het juiste antwoord te begeleiden;
- Met conversational AI, slimme flows en prompt engineering herken jij de klantvraag en bied je de beste route naar een oplossing;
- Je verhoogt de efficiëntie van de KPN-keten door automatische en intuïtieve afhandeling in de VRS te realiseren;
- Met de nieuwste technologieën zorg jij voor een warme én efficiënte klantreis die impact maakt voor klant én organisatie.
- Kwaliteit & stabiliteit – Jij bewaakt de betrouwbaarheid van ons Voice Response Systeem. Met slimme analyses en proactieve bijsturing zorg je dat klanten altijd soepel de juiste route vinden en KPI’s op niveau blijven;
- Incident management – Bij verstoringen neem jij snel en daadkrachtig regie, zodat klanten zo min mogelijk impact ervaren en rust snel wordt hersteld;
- Verbeteren & innoveren – Jij bouwt aan de toekomst: van productvisie en roadmap tot het leiden van de vervanging van onze conversational AI-oplossing. Altijd met oog voor klant én organisatie;
- Borgen van verbeteringen – Je vertaalt innovaties en organisatieveranderingen naar de VRS, zonder kwaliteit of stabiliteit te verliezen. Je test, stuurt bij en zorgt dat verbeteringen écht waarde toevoegen;
- Stakeholder management – Jij verbindt en neemt stakeholders mee in de juiste stappen, zodat iedereen samenwerkt aan een sterke en toekomstbestendige VRS.
- Je hebt al zo’n 5 jaar ervaring in productmanagement of een vergelijkbare rol en voelt je thuis in een mid-career positie;
- Je achtergrond ligt in artificial intelligence, taalwetenschappen, informatica/IT of iets wat daarbij aansluit;
- Je kent de wereld van Voice Response en IVR-technologie van binnenuit en krijgt energie van werken met large language models, prompt engineering en agentic AI (een goede beheersing van de Nederlandse taal is daarbij onontbeerlijk);
- Low-code conversational platformen zijn jou niet vreemd en een beetje programmeerkennis neem je moeiteloos mee;
- Ervaring in telecom en/of klantcontact? Dan heb je een mooie voorsprong.
- Analytisch: je schakelt soepel tussen abstract en concreet, filtert hoofd- van bijzaken en vertaalt complexe data en processen naar een helder, activerend verhaal;
- Organisatorisch: je houdt overzicht, bestuurt de backlog en brengt structuur in projecten en processen;
- Sociaal & verbindend: je betrekt stakeholders actief, zoekt de samenwerking op en communiceert open en transparant.
- Een bruto maandsalaris van minimaal € 4.499,- en maximaal € 6.582,- afhankelijk van je werkervaring, op basis van 40 uur exclusief 8% vakantiegeld;
- Vaste 13e maand, een deel krijg je maandelijks uitbetaald en een deel in januari van het volgende jaar. Óf je zet het in voor een FLEX & BOOST doel naar keuze! Klik
- € 1500 per jaar aan inzetbaarheidsbudget dat je naar eigen inzicht mag gebruiken voor bijvoorbeeld trainingen, coaching en cursussen;
- Flexibele vrije dagen: onze collega’s mogen zelf (in samenspraak met de manager) bepalen hoe zij met verlof omgaan;
- Een goede werk-privé balans;
- Thuiswerkshop om je werkplek thuis optimaal in te kunnen richten, uiteraard met een mobiele telefoon & laptop;
- 50% korting op onze producten en diensten, zodat je voordelig kunt internetten, bellen én streamen;
- Goede reiskostenvergoeding: je krijgt je OV kosten volledig vergoed of € 0,23 per kilometer als je met de auto reist. Kom je liever op de fiets? Dan kun je aanspraak maken op onze fietsvergoeding € 0,40 per kilometer;
- Mogelijkheid tot het aanschaffen van een leasefiets waar KPN maandelijks aan meebetaalt (bij onbepaalde tijd contract): Van stadsfiets tot e-bike en van racefiets tot speed-pedelec; jij kiest waar je op fietst;
- Uitstekende pensioenvoorwaarden: een totale inleg van 23% van je pensioengevende salaris waarvan KPN 16% inlegt en jij 7%.