
Customer Service Agent (32-uren)
- Amsterdam, Noord-Holland
- Vast
- Voltijds
- Vragen en verzoeken van klanten beantwoorden via telefoon en chat.
- Proactief naar oplossingen zoeken voor problemen die zich voordoen tijdens het bezorgproces.
- Onze bezorgers coachen en begeleiden met behulp van onze interne software.
- Als de ogen en oren van de organisatie feedback en verbeterpunten doorgeven aan de afdeling.
- Snel schakelen tussen verschillende systemen en contactpersonen om de best mogelijke bezorgervaring te garanderen.
- Vloeiend in Nederlands en Engels, zowel in woord als geschrift.
- Communicatief ijzersterk en in staat om empathisch te communiceren.
- Gedreven en oplossingsgericht.
- Je deinst niet terug voor een telefoongesprek en bent comfortabel met chatten.
- Ervaring in klantenservice is een pre, maar je leergierigheid vinden we veel belangrijker!
- Een groot verantwoordelijkheidsgevoel hebt en graag eigenaarschap neemt over je werk.
- De drive hebt om door te groeien binnen de organisatie.
- Positieve energie meebrengt en je teamgenoten motiveert.
đī¸ 26 vakantiedagen per jaar (o.b.v. een fulltime dienstverband)
âī¸ Een contract voor 7 maanden met uitzicht op verlenging
đĻ Collectieve pensioenverzekering
đ Reiskostenvergoeding als je buiten Amsterdam woontInstabee, with consumer-facing brands Budbee, Instabox, and Porterbuddy, was founded in 2022, but the collective experience dates back much further. Today, Instabee is present in six markets, serving thousands of online merchants and millions of consumers with easy home deliveries or convenient parcel locker deliveries, using the best fuel available.With smart tech, a focus on the environment, and a secure supply chain, Instabee has become the key partner of online merchants and the obvious choice for end-consumers, backed by notable investors such as Kinnevik, Creades, and EQT Ventures, among others.