
Customer Service Agent (32-uren)
- Amsterdam, Noord-Holland
- Vast
- Deeltijds
- Vragen en verzoeken van klanten beantwoorden via telefoon en chat.
- Proactief naar oplossingen zoeken voor problemen die zich voordoen tijdens het bezorgproces.
- Onze bezorgers coachen en begeleiden met behulp van onze interne software.
- Als de ogen en oren van de organisatie feedback en verbeterpunten doorgeven aan de afdeling.
- Snel schakelen tussen verschillende systemen en contactpersonen om de best mogelijke bezorgervaring te garanderen.
- Vloeiend in Nederlands en Engels, zowel in woord als geschrift.
- Communicatief ijzersterk en in staat om empathisch te communiceren.
- Gedreven en oplossingsgericht.
- Je deinst niet terug voor een telefoongesprek en bent comfortabel met chatten.
- Ervaring in klantenservice is een pre, maar je leergierigheid vinden we veel belangrijker!
- Een groot verantwoordelijkheidsgevoel hebt en graag eigenaarschap neemt over je werk.
- De drive hebt om door te groeien binnen de organisatie.
- Positieve energie meebrengt en je teamgenoten motiveert.
đī¸ 26 vakantiedagen per jaar (o.b.v. een fulltime dienstverband)
âī¸ Een contract voor 7 maanden met uitzicht op verlenging
đĻ Collectieve pensioenverzekering
đ Reiskostenvergoeding als je buiten Amsterdam woont