On-site Support Engineer

Uno

  • Rijswijk, Zuid-Holland
  • € 3.200-4.500 per maand
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
  • Versneld solliciteren
Wil je deze vacature bewaren of op een ander device bekijken? Vul je e-mailadres is en ontvang de link van de vacature in je mailbox! Email *Mail naar mijWat doe je?Het oplossen van problemen en incidenten op bestaande systemen en netwerkenTijdige behandeling en opvolging van nieuwe incidenten en verzoeken rondom werkplekken en serversKennis delen met collega's m.b.t. de behandeling van incidenten en verzoekenUitvoeren van regulier remote beheer bij klantenAanmaken en beheren van gebruikersaccountsWat zoeken wij?Je hebt HBO werk- en denkniveauJe hebt de nodige kennis van en ervaring met Microsoft-producten. Certificeringen zijn helemaal fijnJe hebt goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijkJe hebt ruimte ervaring met ticket registratie systemenUitgebreide kennis en ervaring met IT dienstverlening en processen (ITIL), liefst zakelijke dienstverlening aan meerdere klantenPlus minus 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functieWat krijg je?GeldReiskostenvergoeding, zakelijke laptop en telefoon.Grote groep fantastische collega's25 vakantiedagenOnderdeel zijn van een groeiende organisatie met verdubbelingsambitie!Mogelijkheid tot thuiswerkenEen erg goede pensioenregeling (wij betalen 75%!) en een winstdelingWat doe je precies?Als Medior Support Engineer bij UNO ben je verantwoordelijk voor het bieden van technische ondersteuning aan onze klanten. Je werkt binnen de afdeling Support en bent het daar aanspreekpunt voor klanten die technische problemen ondervinden met onze producten en diensten. Samen met collega's die actief zijn in 1e, 2e en 3e-lijns support rollen zorg je dat onze klanten zo snel mogelijk weer aan de slag kunnen als zij een incident of aanvraag bij ons neerleggen.In deze rol hou je je bezig met het oplossen van technische problemen, het bieden van technische ondersteuning via telefoon, e-mail of chat en het documenteren van problemen en oplossingen. Je werkt nauw samen met onze beheer- en projectteams om ervoor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke ondersteuning krijgen.Je taken omvatten onder andere:Oplossen van problemen en incidenten op bestaande systemen en netwerkenBehandeling en opvolging van nieuwe incidenten en verzoeken rondom werkplekken en servers.Kennis delen met collega's m.b.t. de behandeling van incidenten en verzoeken.Uitvoeren van regulier remote beheer bij klanten.Aanmaken en beheren van gebruikersaccounts.Ondersteunen van 1e-lijns medewerkersJe bent proactief, klantgericht en in staat om zelfstandig te werken. Je hebt een passie voor technologie en bent altijd op zoek naar manieren om je kennis en vaardigheden te verbeteren. Je bent flexibel en bereid om buiten kantooruren te werken als dat nodig is. Natuurlijk wordt dit altijd vergoed.Vereisten voor de vacatureWij zijn op zoek naar kandidaten met de volgende kwaliteiten:HBO- werk en denkniveau.Plus minus 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.Ervaring met verschillende technologieën en systemen, zoals Microsoft Windows, Windows Server, Microsoft 365, Azure en MacOS.Uitgebreide kennis en ervaring met IT dienstverlening en processen (ITIL), liefst zakelijke dienstverlening aan meerdere klanten.Ruime ervaring met ticket registratie systemen.Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.Flexibel en bereid om buiten kantooruren te werken.Perks€3200 - €4500 euro voor 40 uur25 vakantiedagen per jaarLaptop, mobiele telefoon€ 2500 opleidingsbudget per jaarHerken jij je hierinMeld je dan snel aan via de button en kom gezellig langs om kennis te maken. Dit kan met een kop koffie, thee of met een biertje (als het ergens 16:00 uur geweest is 😊)Een doorsnee weekIs deze functie jou op het lijf geschreven?Vul het onderstaande formulier in en misschien word je morgen al gebeld voor een uitnodiging bij ons op kantoor voor een kop koffie! Jou reis bij UNO kan sneller starten dan je denkt!Het procesSolliciteerVrijblijvende kennismakingTechnisch gesprek + kennismaking teamOffer you can't refuseNog even een nachtje over slapen?Wij sturen je graag een linkje naar deze vacature zodat je later nog even terug kan komen. Mail naar mijDirect solliciterenNaam *E-mail *TelefoonnummerMotivatieUpload CV Upload je CV als .pdf of .docx document. Maximaal 20MB toegestaan.Ja, ik ga akkoord met deSolliciterenNeem contact op met
Jula, onze recruiterAdresTelefoon© 2024 Alle rechten voorbehoudenUNO kan niet instaan voor de volledigheid, juistheid of voortdurende actualiteit van de gegevens. UNO aanvaardt geen aansprakelijkheid voor enigerlei directe of indirecte schade, van welke aard dan ook, die voortvloeit uit of in enig opzicht verband houdt met het gebruik van de site, (on)bereikbaarheid van de site of ter beschikking gestelde programmatuur.De inhoud van deze site en de daarin opgenomen gegevens zijn beschermd door auteurs- en databankrechten. Zonder schriftelijke voorafgaande toestemming van UNO Automatiseringdiensten BV (UNO) is het niet toegestaan deze site of enig onderdeel daarvan te kopiëren.

Uno