On-Site Support Engineer voor €2500 - €3200 bruto per maand

UNO

  • Rijswijk, Zuid-Holland
  • € 2.500-3.200 per maand
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
  • Versneld solliciteren
Ben jij die IT-professional die het leuk vindt om mensen direct te helpen en écht het verschil te maken op locatie bij de klant?Bij UNO krijg je als On-site Support Engineer het beste van twee werelden: je werkt zelfstandig bij onze klanten op locatie én je maakt volwaardig deel uit van ons hechte en groeiende team in Rijswijk. Geen detachering, geen losse klusjes, maar duurzame relaties en échte betrokkenheid. Je helpt mensen direct, denkt mee, lost IT-problemen op en zorgt ervoor dat alles soepel draait, met UNO als jouw thuisbasis.De vacatureAls On-site Support Engineer ben jij hét aanspreekpunt voor medewerkers van onze klanten. Jij helpt hen met IT-gerelateerde vragen, incidenten en dagelijkse uitdagingen. Je denkt verder dan alleen het ticket: je herkent patronen, signaleert verbeteringen en zorgt voor continuïteit. Soms los je het zelf op, soms schakel je met je collega’s van 2e- of 3e-lijns support of beheer. En bij grotere klanten werk je samen met een andere on-site collega van UNO.Onze klanten bevinden zich vooral in de Randstad. Je krijgt één of meerdere vaste klanten waar jij het gezicht van UNO bent. En natuurlijk zien we je ook regelmatig op ons eigen kantoor in Rijswijk. Voor kennissessies, overleg, gezelligheid, en om jouw IT-carrière verder vorm te geven.UNO is volop in ontwikkeling en we groeien hard. Jij krijgt de kans om daarin mee te groeien. Vanuit je on-site rol kun je doorstromen naar bijvoorbeeld medior support engineer, system engineer of consultant – afhankelijk van jouw ambitie. Wij helpen je daarbij met coaching, opleiding en begeleiding.Je taken omvatten onder andere:
  • Oplossen van eerste- en tweedelijns incidenten en aanvragen
  • Ondersteunen van gebruikers en werkplekken (op locatie én op afstand)
  • Uitvoeren van beheerwerkzaamheden op locatie
  • Adviseren en ondersteunen bij het gebruik van Microsoft 365
Hier gaan we vanuit
  • Minimaal een afgeronde MBO opleiding ICT beheer op Niveau 4
  • 1 tot enkele jaren ervaring in IT-support
  • Kennis en ervaring met Microsoft producten (Windows, Windows Server). Certificeringen zijn een pré
  • Begrip van IP-netwerken en infrastructuur
  • Ervaring met ITIL en een ticketsysteem
  • Communicatief sterk, klantgericht en proactief
  • Goede beheersing van Nederlands en Engels
Arbeidsvoorwaarden
  • €2500 - €3200 euro voor 40 uur
  • 25 vakantiedagen per jaar
  • Laptop, mobiele telefoon
  • € 2500 opleidingsbudget per jaar
  • Bedrijfauto
Over UNO:UNO is een Managed Service Provider in de ICT. Wij ontzorgen organisaties in hun ICT behoefte, zowel strategisch, tactisch als operationeel. We implementeren nieuwe oplossingen, leveren hier doorlopende ondersteuning op en we onderhouden en beheren deze. Onze oplossingen richten zich op Cloud en IT-Infrastructuur, Werkplekken, Beveiliging, Applicatiediensten, Training en Adoptie. Onze medewerkers hebben een sterke focus op de eindgebruikers van deze IT middelen. Wij zorgen, als collega’s, dat zij het beste weten te halen uit hun IT. Samen met de klant bouwen wij aan een continue roadmap die hen echt verder brengt met behulp van IT.
  • 02/01/1998
  • De gemiddelde leeftijd is 30.
  • Werkzaam in 1 kantoor.

Cooder