
Supervisor Customer Service
- Nijmegen, Gelderland
- € 3.003-3.718 per maand
- Vast
- Voltijds
- Een fulltime functie (32 tot 40 uur bespreekbaar) in dagdienst
- Salaris tussen €3.003,- en €3.718,- o.b.v. 40 uur met doorgroeimogelijkheden tot €4.437,- afhankelijk van kennis en ervaring
- 8% Vakantiegeld
- 25 vakantiedagen, uit te breiden tot 39 bij een fulltime dienstverband
- Deelname aan onze Supervisor Academy: een leertraject boordevol inzichten en skills rondom leiderschap, persoonlijke groei en coachend leidinggeven
- Je komt te werken bij een organisatie waar je helemaal jezelf mag zijn - jij wordt gewaardeerd om wie je bent
- Vitaliteitsbudget voor bijvoorbeeld je sportschool, coaching of persoonlijke ontwikkeling
- Kortingsplatform Benefits at Work (korting op o.a. dagjes uit, gadgets en meer)
- Je werkt bij de wereldwijde nummer 1 logistiek dienstverlener én een Great Place to Work
- Je ziet waar processen beter kunnen en zet verbeteringen in gang
- Met je team werk je aan het behalen van de KPI’s en houd je de voortgang bij
- Je bewaakt de kwaliteit en zoekt continu naar manieren om te verbeteren
- Voor klanten met vragen – en vooral bij escalaties – ben jij het vaste aanspreekpunt
- Je begeleidt collega’s, voert gesprekken en coacht op groei en ontwikkeling van jouw team
- Je hebt ervaring als leidinggevende in een vergelijkbare (logistieke) omgeving
- Weet scherpe prioriteiten te stellen en brengt overzicht en structuur
- Je communiceert duidelijk, in zowel Nederlands als Engels
- Zet de klant op één, zonder je team uit het oog te verliezen
- Je blijft rustig en denkt in oplossingen, ook als de druk hoog is