
Customer Service Medewerker
- Hoofddorp, Noord-Holland
- € 2.780-3.100 per maand
- Vast
- Voltijds
Als Customer Service Medewerker in Hoofddorp ben jij het aanspreekpunt voor klanten. Of het nu gaat om private lease of zakelijke mobiliteit, jij helpt hen verder. Jouw doel? Zorgen dat elke klant tevreden is! Je beantwoordt vragen, bedenkt oplossingen en schakelt met verschillende afdelingen om alles soepel te laten verlopen. Daarnaast denk je mee over verbeteringen en draag je bij aan een uitstekende dienstverlening.Over het bedrijf
Wereldwijd marktleider in leasing, mobiliteitsadvies en ex-leaseauto’s. Dit bedrijf biedt zorgeloze mobiliteit, van (elektrische) auto’s tot e-bikes.Jouw taken:
- Beantwoorden van klantvragen en oplossen van problemen;
- Zoeken naar manieren om de klanttevredenheid te verhogen;
- Schakelen met interne afdelingen om de beste oplossingen te bieden;
- Bedenken van ideeën om de service verder te verbeteren.
- Je bent klantgericht en denkt in oplossingen;
- Je hebt een drive om processen beter en efficiënter te maken;
- Je neemt graag verantwoordelijkheid en ziet kansen om te verbeteren;
- Je kunt goed schakelen met verschillende mensen en afdelingen.
- Salaris: tussen €2.778 en €3.100 op basis van een 40-urige werkweek;
- Top Employer: Werk bij een organisatie die is uitgeroepen tot Top Employer of the Year;
- Groei: Uitstekende doorgroeimogelijkheden om je carrière verder vorm te geven.
- Duurzaamheid en innovatie: Maak deel uit van een ambitieuze werkgever die zich inzet voor schone, veilige en slimme mobiliteit.
- Minimaal hbo werk- en denkniveau;
- Je hebt ervaring met klantcontact vanuit een eerdere functie;
- Je hebt interesse in social media, apps en innovatieve communicatietechnologieën.
Als Customer Service Medewerker in Hoofddorp ben jij het aanspreekpunt voor klanten. Of het nu gaat om private lease of zakelijke mobiliteit, jij helpt hen verder. Jouw doel? Zorgen dat elke klant tevreden is! Je beantwoordt vragen, bedenkt oplossingen en schakelt met verschillende afdelingen om alles soepel te laten verlopen. Daarnaast denk je mee over verbeteringen en draag je bij aan een uitstekende dienstverlening.Over het bedrijf
Wereldwijd marktleider in leasing, mobiliteitsadvies en ex-leaseauto’s. Dit bedrijf biedt zorgeloze mobiliteit, van (elektrische) auto’s tot e-bikes.Jouw taken:
- Beantwoorden van klantvragen en oplossen van problemen;
- Zoeken naar manieren om de klanttevredenheid te verhogen;
- Schakelen met interne afdelingen om de beste oplossingen te bieden;
- Bedenken van ideeën om de service verder te verbeteren.
- Je bent klantgericht en denkt in oplossingen;
- Je hebt een drive om processen beter en efficiënter te maken;
- Je neemt graag verantwoordelijkheid en ziet kansen om te verbeteren;
- Je kunt goed schakelen met verschillende mensen en afdelingen.
- Salaris: tussen €2.778 en €3.100 op basis van een 40-urige werkweek;
- Top Employer: Werk bij een organisatie die is uitgeroepen tot Top Employer of the Year;
- Groei: Uitstekende doorgroeimogelijkheden om je carrière verder vorm te geven.
- Duurzaamheid en innovatie: Maak deel uit van een ambitieuze werkgever die zich inzet voor schone, veilige en slimme mobiliteit.
- Minimaal hbo werk- en denkniveau;
- Je hebt ervaring met klantcontact vanuit een eerdere functie;
- Je hebt interesse in social media, apps en innovatieve communicatietechnologieën.