Customer Service Representative
Wiertz Company
- Venlo, Limburg
- € 2.175-2.854 per maand
- Vast
- Voltijds
- Het afstemmen van zendingen met de leveranciers en klanten;
- Het signaleren van verstoringen en het informeren van de klant(en) over verwachte vertragingen/wijzigingen;
- Het fungeren als eerste operationeel aanspreekpunt voor toegewezen klanten, en als spil tussen klant en interne afdelingen;
- Het behandelen en doorspelen van klachten van klanten.
- Ruime ervaring in een customer service omgeving, binnen de logistiek is een pré;
- Grote klantgerichtheid en betrokkenheid;
- Kennis van Excel, MS Office en warehousemanagementsysteem;
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
- Een salaris dat in lijn ligt met de cao en afhankelijk is van jouw kennis en ervaring. Het salaris varieert tussen € 2.397,- en € 3.357;
- Een professionele en informele werkomgeving waar jouw input wordt gewaardeerd;
- 24 vakantiedagen, 4 adv-dagen en 8% vakantiegeld;
- Een aantrekkelijke pensioenregeling, waarvan een deel premievrij is en waarbij je zelf 5% bijdraagt;
- Toegang tot interne training via de Academy, zodat je kunt groeien en invloed kunt uitoefenen op jouw carrière.
Ben jij enthousiast geworden over deze functie en voldoe je aan de gestelde eisen? Solliciteer dan direct door je CV en motivatiebrief te sturen naar ons dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.Inez Moors
Consultant Career Solutions | Wiertz Company
E. i.moors@wiertz.com
T. 045-5639800WerktijdenDagdienstSalaris2175 - 2854