Senior Customer Service Representative

DSV

  • Venlo, Limburg
  • Vast
  • Voltijds
  • 2 maanden geleden
Job Req Number: [[id77277]]
Time Type: Full TimeMove forward als Senior Customer Service Representative bij DSV in Venlo
Klaar voor dé volgende stap in jouw carrière als ervaren customer service representative? Met een passie voor leiderschap en logistiek ben je bij ons op het juiste adres! Jij bent een cruciale schakel, die zorgt voor een soepele workflow, vlotte communicatie én een uitmuntende klantbeleving.Jij krijgt het voor elkaar
Je beheert de workflow binnen jouw team en behandelt escalaties. Je volgt nauwgezet de KPI's op en zorgt voor heldere communicatie tussen de supervisor en jullie team. Jij werkt eraan mee.Hoe je dit doet? Dagelijkse taken omvatten het opvolgen van KPI's, het behandelen van recaps en het voorbereiden van wekelijkse en maandelijkse rapportages. Deze dynamische rol vereist dat je flexibel kunt inspelen op onverwachte situaties. Dit krijg jij voor elkaar door:
  • workflow planning. Je beheert workflows, onderzoekt afwijkingen en ondersteunt bij escalaties of planningsvoorbereiding;
  • KPI opvolging. Je monitort KPI's en prestaties van het team én van onze operatie. Dreigen deze af te wijken? Dan schakel je snel;
  • leiderschap. Je bent dé schakel tussen de customer service supervisor en jullie team van 18 collega's;
  • klantcommunicatie. Je communiceert efficiënt met klanten en vindt voor iedere escalatie een passende oplossing, samen met jouw team.
Jouw team valt binnen DSV op door jullie internationale karakter. Je komt te werken met collega's uit verschillende landen en met verschillende culturen. Eén ding hebben jullie gemeen, dat is jullie passie voor customer service en jullie drive. Klanttevredenheid is belangrijk, maar plezier in jullie werk des te meer!Wij zijn DSV, wij groeien
DSV is een wereldwijde leverancier van transport en logistieke diensten. Met kantoren in meer dan 80 landen en een groeiend netwerk van partners, is er geen plek ter wereld die we niet kunnen bereiken via transport door de lucht, over zee, per spoor, via koeriers of over de weg of waar we opslag in magazijnen kunnen bieden."If everyone is moving forward together, then success takes care of itself,", aldus Anita Jasinska, Supervisor Customer Service.In Nederland werken we vanuit ruim 25 vestigingen, met meer dan 3.000 collega's. Samen gaan we de uitdaging aan die een snel veranderende omgeving met zich meebrengt. We nemen snelle beslissingen op elk niveau en bundelen ambitie en teamwerk. Zo komen wij vooruit en maken we samen het verschil.Jij brengt mee
  • passie voor het vak! Dit weet je ook over te brengen op anderen. Daarnaast breng je natuurlijk enkele jaren ervaring binnen een customer service gerelateerde rol mee;
  • uitstekende beheersing van de Engelse taal;
  • kennis van warehouse processen, zoals inbound-, outbound- en value added logistieke processen;
  • goede beheersing van MS Office pakket en ervaring met een warehouse management systeem;
  • leiderschap skills, je stelt prioriteiten, weegt risico's af en bent communicatief sterk.
Het telt allemaal mee voor deze vacature van senior customer service representative in Venlo. Verder is het natuurlijk belangrijk dat jij je bij ons thuis voelt. Dat gaat zeker goed als je graag doorpakt, lef hebt en met DSV mee wil groeien.Jij krijgt
Werken bij DSV betekent werken bij één van de topspelers in de logistieke markt. DSV is ondernemend, competitief en wil altijd groeien als organisatie. Daarom zijn wij op zoek naar mensen die met ons mee willen groeien. Naast een uitdagende baan in een internationale omgeving bieden wij ook nog:
  • een salaris dat conform cao DSV Solutions, afhankelijk van jouw kennis en ervaring;
  • een professionele en informele werkomgeving waar jouw stem telt;
  • 24 vakantiedagen, 4 adv-dagen en 8% vakantiegeld;
  • een gunstige pensioenregeling, waarvan een deel premievrij en een eigen bijdrage van 5%;
  • toegang tot kennis en training via onze DSV Academy. Zo kan jij groeien en invloed uitoefenen op jouw carrière pad.
Move forward
Stuur jouw cv met motivatie of laat jouw gegevens achter en wij nemen contact met je op. Nog vragen over deze vacature? Onze corporate recruiter Sanne Reijnders beantwoordt al je vragen via 06 2303 5118 of sanne.reijnders@dsv.com.DSV - Global transport and logisticsBij DSV houden we supply chains draaiende in een wereld van verandering. Elke dag leveren en beheren we supply chain-oplossingen voor duizenden bedrijven - van het kleine familiebedrijf tot de grote multinational. Ons bereik is wereldwijd, maar onze aanwezigheid is lokaal en dicht bij onze klanten. Meer dan 75.000 medewerkers in meer dan 80 landen werken gepassioneerd aan het leveren van geweldige klantervaringen en diensten van hoge kwaliteit. Wij streven ernaar het voortouw te nemen op weg naar een duurzamere toekomst voor onze sector en zetten ons in om te handelen volgens de voorwaarden van de natuur.DSV is een dynamische organisatie die inclusiviteit en diversiteit stimuleert. Wij doen zaken met integriteit, met respect voor verschillende culturen en voor de waardigheid en rechten van individuen. Bezoek onze website en volg onze social media kanalen.Bezoek dsv.com/nl en volg ons op , , enopen/closeJob familie: Customer ServiceSenior Customer Service RepresentativeVenlo

DSV