
Customer Service Representative
- Enschede, Overijssel
- € 2.980-3.200 per maand
- Tijdelijk
- Voltijds
- • Fulltime
- • Enschede
- • MBO
Dit zijn jouw voornaamste taken:
- Je houdt de status van zendingen nauwlettend in de gaten en grijpt tijdig in bij afwijkingen;
- Je helpt bij het efficiënt plannen van routes en transportafspraken;
- Je bent hét aanspreekpunt voor klanten en geeft advies over hun transportaanvragen;
- Je handelt vragen en klachten snel en klantgericht af;
- Je analyseert structurele knelpunten en denkt actief mee over verbeteringen;
- Je draagt bij aan het optimaliseren van onze processen.
Dit zijn jouw voornaamste taken:
- Je houdt de status van zendingen nauwlettend in de gaten en grijpt tijdig in bij afwijkingen;
- Je helpt bij het efficiënt plannen van routes en transportafspraken;
- Je bent hét aanspreekpunt voor klanten en geeft advies over hun transportaanvragen;
- Je handelt vragen en klachten snel en klantgericht af;
- Je analyseert structurele knelpunten en denkt actief mee over verbeteringen;
- Je draagt bij aan het optimaliseren van onze processen.
- Een salaris tussen €2.751,- en €2.875,- bruto per maand.
- Tijdelijk contract met uitzicht op een vaste aanstelling.
- Fulltime functie van 32 tot 40 uur per week.
- Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer (vanaf 10 km).
- Een uitgebreid inwerktraject met training en begeleiding.
- 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld.
- Je hebt een MBO+ werk- en denkniveau;
- Je bent vaardig met Microsoft Office, vooral Excel;
- Ervaring in klantcontact, logistiek of ICT is gewenst;
- Je beheerst zowel Nederlands als Engels goed - kennis van een derde taal is een pluspunt.