
Customer Success Manager IT dienstverlener
- Veenendaal, Gelderland
- € 5.000-6.000 per maand
- Vast
- Voltijds
","library":"fa-solid"},"layout":"horizontal"}" data-widget_type="nav-menu.default">Direct contact? Bel of mail |1svg class=\"fa-svg-chevron-down e-font-icon-svg e-fas-chevron-down\" viewBox=\"0 0 448 512\" xmlns=\"http:\/\/www.w3.org\/2000\/svg\"path d=\"M207.029 381.476L12.686 187.132c-9.373-9.373-9.373-24.569 0-33.941l22.667-22.667c9.357-9.357 24.522-9.375 33.901-.04L224 284.505l154.745-154.021c9.379-9.335 24.544-9.317 33.901.04l22.667 22.667c9.373 9.373 9.373 24.569 0 33.941L240.971 381.476c-9.373 9.372-24.569 9.372-33.942 0z\"\/path\/svg
","library":"fa-solid"},"toggle":"burger"}" data-widget_type="nav-menu.default">Vacature» » Customer Success Manager IT dienstverlenerCustomer Success Manager IT dienstverlener5.000 - 6.000,-36 - 40 uur per weekGooi en VechtstreekStel je voor: een huisarts die al jaren klant is, maar ineens afhaken overweegt omdat de dienstverlening nét te vaak een zesje is. Je leest tussen de regels door dat er iets knaagt, maar niemand in het team voelt eigenaarschap. Herkenbaar? En weet je hoe je dit voorkomt? Dan ben jij de persoon die we zoeken.Wat ga je doen?Het is tijd voor de volgende stap qua niveau van de dienstverlening. Tot voor kort werd er vooral gestuurd op gevoel, en eerlijk is eerlijk: Dat werkte verrassend goed. Sinds de overname enkele jaren geleden door een moederbedrijf zijn er meer handvatten hoe er verder geprofessionaliseerd wordt, zonder dat het familiaire karakter verloren gaat. En zo is de behoefte aan een CSM geboren.Jij gaat de kar trekken qua klantbeleving. Je gaat processen inzichtelijk maken, klanttevredenheid verbeteren en het team meenemen in wat er beter kan. Dat doe je omdat je snapt hoe waardevol tevreden klanten zijn. Je bent de brug tussen klant, team en directie. Je analyseert waar dingen stroef lopen en weet dat met tact en lef bespreekbaar te maken. Je stuurt een team van dertig collega's aan op klanttevredenheid, kwaliteit en eigenaarschap.Er wordt niet gezocht naar een rapportenmaker, maar naar een doener. Iemand die snapt hoe belangrijk het is om te leveren wat je belooft. En die klanten aan zich vindt, juist als het even schuurt.Je houdt je onder andere bezig met:
- De hele klantreis: onboarding, support en optimalisatie
o Een klanttevredenheid onderzoek periodiek uitvoeren
o Relevante klantinformatie opstellen, documenteren en beheren. * Sturen op KPI's en klantfeedback vertalen naar actie
- Verbeterideeën aandragen én realiseren
- Klachten ombuigen naar loyaliteit
- Teamleden coachen op klantgericht werken
- Wekelijks sparren met het MT over kwaliteit en proces
- Een bruto maandsalaris tussen de €5.000,- en €6.000,-
- Leaseauto, pensioenregeling, laptop, telefoon
- Opleidingsbudget om jezelf te blijven ontwikkelen
- Volop doorgroeikansen binnen de moederorganisatie
- Een club collega's die hard werken én hard lachen
- Geen bammetjes smeren: lunch staat klaar op kantoor
- Aantoonbaar Hbo-werk- en -denkniveau
- Minimaal 10 jaar ervaring in klantgerichte IT-rollen
- Aantoonbare ervaring met het aansturen van teams
- Kennis van MSP-processen en ITIL4 is een flink voordeel
- Een flamboyante doener die stevig in zijn schoenen staat
- Iemand die eigenaarschap pakt, zonder eromheen te draaien
- Iemand die weet hoe je anderen in beweging krijgt
Bel mij op of mail mij op"*" geeft vereiste velden aanOntvang elke maand onze actuele vacatures Naam*Voornaam AchternaamE-mailadres*Privacy statement*Ik ga akkoord met het .* a href="/privacy-statement/" target="_blank" rel="noopener"
privacy statement
/a
.' class='gform_hidden' />Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier Tag IDDit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier Opt-in reasonIn aanmerking komen voor deze vacature?Jouw contactpersoon:Sjaco Versteeg, Accountmanager
Bel mij op of mail mij op"*" geeft vereiste velden aanOntvang elke maand onze actuele vacatures Naam*Voornaam AchternaamE-mailadres*Privacy statement*Ik ga akkoord met het .* a href="/privacy-statement/" target="_blank" rel="noopener"
privacy statement
/a
.' class='gform_hidden' />Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier Tag IDDit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier Opt-in reasonDeze vacature delen?Gerelateerde vacaturesWil jij als software support engineer impact maken in een sector die direct bijdraagt aan een gezonde wereld? Onze opdrachtgever is een coöperatieve organisatie in de AGF-sector, waar innovatie en IT een steeds belangrijkere rol spelen. Binnen deze snelgroeiende organisatie ben...3.800 - 4.500,-32 - 40 uur per weekWestlandHeb jij een hbo-opleiding in IT afgerond en wil je jouw skills inzetten voor iets wat ertoe doet? Mooi! Wij zoeken een starter die energie krijgt van samenwerken, slimme oplossingen bouwen en maatschappelijke impact gaat maken.2.650 - 3.250,-40 uur per weekUtrechtEen grote werkomgeving heeft voordelen voor jou! Veel collega’s om mee te sparren, en de mogelijkheid om verschillende afdelingen te ontdekken!2.400 - 5.000,-32 - 40 uur per weekBarneveldBen je op zoek naar ICT-personeel of ICT vacatures?Aatop ICT is het vriendelijke en deskundige IT recruitment bureau voor werving en selectie van ICT personeel. Wij werken vanuit een christelijke levensovertuiging.Wij houden ons al sinds 2000 bezig met de . We hebben inmiddels dan ook een zeer uitgebreid netwerk met (interim) IT professionals en organisaties. En van dat grote netwerk laten we onze klanten en sollicitanten graag profiteren bij de werving en selectie van ICT medewerkers of het vinden van de beste .Direct contact? Bel of stuur eenWij zijn gevestigd in , , en .Volg ons voor carrièrenieuws, en carrièreadvies.©2023 Aatop personeelsintermediair / /Ontvang elke maand onze actuele vacaturesInschrijven jobalertVoornaamAchternaamE-mailIk ga akkoord met het .InschrijvenVul je gegevens in en download 11 tips voor een vacaturetekst die wél werkt!