
Teammanager Begraafplaatsen
- Haarlem, Noord-Holland
- € 4.023-5.805 per maand
- Vast
- Voltijds
- Je geeft dagelijks leiding aan een betrokken team dat bestaat uit vaste medewerkers, vrijwilligers en Spaarne Werkt-medewerkers en coördineert samen met de beheerders het werk op de vier gemeentelijke begraafplaatsen.
- Je coacht medewerkers, voert ontwikkelgesprekken en creëert een veilige, professionele werkomgeving.
- Je bent verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van de begraafplaatsen, inclusief het opstellen en bewaken van meerjaren onderhoudsbeheerplannen.
- Je bewaakt de capaciteit en verzorgt financiële rapportages voor de planning- en controlcyclus. Je bent eindverantwoordelijk voor de bedrijfsvoering.
- Met externe samenwerkingspartners zoals uitvaartondernemers zoek je proactief contact. Ook met andere afdelingen binnen de organisatie onderhoud je contacten als het gaat om toekomstgericht onderhoud van het groen.
- Je bent verantwoordelijk voor de externe communicatie en marketing van de locaties, ook als het gaat om beleidsontwikkeling en toekomstige ontwikkelmogelijkheden.
- Je geeft adviezen met oog voor belangen van betrokkenen en politieke gevoeligheden
- Je hebt een verbindende rol tussen de binnen- en buitendienst.
- Je standplaats is het kantoor bij begraafplaats Akendam in Haarlem-Noord.
- Wij vinden persoonlijke groei belangrijk en bieden daarvoor tal van mogelijkheden. Denk aan het volgen van opleidingen, certificeringen en overige cursussen via onze 'Academie Haarlem'.
- Een arbeidsovereenkomst voor 32 - 36 uur per week in een team dat volop in ontwikkeling is. Je start met een jaarcontract dat we bij goed functioneren graag omzetten in een vast contract.
- Het salaris is afhankelijk van ervaring en opleiding en bedraagt maximaal € 5.805 bruto per maand (schaal 10A) bij een fulltime dienstverband van 36 uur per week. Eventueel is een arbeidsmarkttoelage bespreekbaar.
- Daarbovenop krijg je 17,05% Individueel Keuze Budget over je bruto salaris, waarmee je zelf je eigen arbeidsvoorwaarden samenstelt.
- We vinden jouw vitaliteit belangrijk en bieden daarom diverse mogelijkheden zoals een fietsregeling, vergoeding van je sportabonnement, online trainingen en andere mogelijkheden om lichamelijk en mentaal fit te blijven.
- Hybride werken is bij onze gemeente aan de orde van de dag. De ene dag ben je op kantoor, een ander moment kies je voor thuiswerken. Wij faciliteren je daarbij. Waar je ook werkt, je bent altijd in verbinding met je collega's.
- Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer vergoeding van je OV-reiskosten woon-werkverkeer en gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof. ABP is het pensioenfonds voor de overheid en biedt onze werknemers een goede pensioenregeling.
- Je bent een mensgerichte en daadkrachtige leidinggevende met een praktische instelling.
- Je geeft leiding met zowel hart als hoofd: empathisch én resultaatgericht.
- Je stimuleert samenwerking, geeft richting én ruimte en weet mensen in hun kracht te zetten.
- Je hebt een afgeronde hbo-opleiding, bijvoorbeeld in Facilitair Management.
- Je hebt aantoonbare leidinggevende ervaring, bij voorkeur in een vergelijkbare werkomgeving.
- Je hebt ervaring met contractmanagement en personeelscoaching.