AV Executive

Omnicom Media Group

  • Nederland
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
OmnicomMediaGroup is een wereldspeler op het gebied van media, advertising en marketing performance en bestaat uit de labels PHD, OMD, Hearts & Science (de mediabureaus), Annalect (onze in-house tech hub) TRKKN (Google marketing partner) en TransAct (E-commerce). Ons doel is onze klanten nóg succesvoller te maken. Door ze te laten shinen op die plekken waar het opvalt. In de stortvloed van advertenties en informatie springen de campagnes van onze klanten eruit. Welke dat zijn? Wat denk je van McDonalds, Renault, Warner Bros en PepsiCo? Online, offline, van Instagram tot billboard, we raken mensen. En dat doen we zo goed dat het awards oplevert. De AMMA, SpinAward, Effie, SponsorRing, ze prijken allemaal in de prijzenkast van Omnicom Media Group.Bij PHD is cultuur belangrijker dan al het andere. Onze cultuur is gebouwd op het DNA van onze mensen. Goedlachse strijders, ongelooflijke optimisten en eigenwijze teamspelers brengen de extra energie die PHD onderscheidt. Als jij perfect past binnen deze cultuur dan is PHD zeker iets voor jou! Als strategische partner voor onze klanten streven wij er altijd naar om een unieke en inspirerende omgeving te creëren waarin innovatie centraal staat.Als AV Executive bij PHDWerk je binnen een klein AV team en bedenken wij samen excellente AV-plannen. Wij ontwikkelen, plannen, coördineren en monitoren alle projecten en werkzaamheden binnen onze afdeling. Als AV Executive ben je verantwoordelijk voor de inkoop van radio, televisie en online campagnes voor onze klanten zoals o.a. Warner Bros, Red Bull, Rabobank en Chanel en onderhoud je de contacten met de verschillende media exploitanten zoals AdAlliance, Q Music of Talpa. Wij vinden het belangrijk dat je een open, nieuwsgierig persoon bent gericht op samenwerking die altijd meer wil weten, leert en vragen blijft stellen. Dat sluit namelijk perfect aan bij de kernwaarden van PHD waarin jij als werknemer centraal staat.Wie ben jij?
  • Je hebt relevante ervaring in de mediawereld, met gedegen kennis van audiovisuele media mogelijk aangevuld met online media Je bent een teamplayer, resultaatgericht, communicatief sterk, analytisch, goed met cijfers, van nature nieuwsgierig en initiatiefrijk
  • Je bent gedreven en hebt een proactieve houding;
  • Sterke Audio visuele media kennis mogelijk aangevuld met online media;
Wat bieden wij?
  • De allerleukste en beste collega's (referenties hiervoor zijn op te vragen) bij het leukste bureau van Nederland;
  • Een goed salaris o.b.v. 37,5 uur;
  • 27 vakantiedagen + 2 vrij inzetbare dagen (Diversidays);
  • Laptop, telefoon- en reiskostenvergoeding;
  • Faciliteren thuiswerkplek;
  • Flexibele werktijden en hybride werken;
  • Mogelijkheid om 6 weken per jaar vanuit het buitenland te werken;
  • Bedrijfscatering met divers aanbod;
  • Alle vrijheid om je eigen bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van het meest onderscheidende bureau van Nederland;
  • Een groot internationaal netwerk om mee te sparren;
  • Onbeperkt cursussen volgen via Udemy;
  • Voldoende drankjes en dansjes tijdens onze Kwartaalborrel XXL (incl. optredens van BN'ers) en natuurlijk het legendarische kerstfeest
Let´s go!Lijkt dit jou een mooie (vervolg)stap? Neem dan contact op met Talent Acquisition via werken@omnicommediagroup.com.

Omnicom Media Group