
Directiesecretaresse (28-32 uur) - Lefier
- Groningen, Groningen
- € 4.444 per maand
- Vast
- Voltijds
Samen met jouw collega directiesecretaresse heb je een belangrijke spilfunctie en ben je de steun en toeverlaat van de directie. In deze brede functie heb je een signalerende rol, bied je ondersteuning op secretarieel, administratief en organisatorisch gebied en fungeer je als sparringpartner van de directeuren. Daarnaast ondersteun je het bestuurssecretariaat waar dat nodig is. Dit betekent dat je ingezet kan worden om directie- en bestuursoverleggen te notuleren.Wat zijn jouw uitdagingen?
- Samen met jouw collega directiesecretaresse verzorg je de algehele dagelijkse ondersteuning van de directie.
- Je beheert de agenda en mailbox en zorgt voor een goede planning, rekening houdend met de diverse locaties van Lefier. De agenda kan dagelijks veranderen. Wat heeft prioriteit? Dat weet jij als geen ander!
- Je organiseert en bereidt vergaderingen voor (o.a. MT vergaderingen) en draagt zorg voor de benodigde stukken.
- Je verzorgt de verslaglegging van de vergaderingen en bewaakt de voortgang en afhandeling van acties en besluiten.
- Je redigeert en stelt zelfstandig teksten op (bijvoorbeeld voor intranet).
- Bij drukte of afwezigheid vervang of ondersteun je je collega directiesecretaresse of bestuurssecretaresse.
- Je hebt een signalerende rol, fungeert als sparringpartner en bewaakt deadlines.
- Je denkt continu en actief mee in de ontwikkeling en professionalisering van het directiesecretariaat binnen MADS.
- Je hebt HBO-werk en denkniveau en ervaring in een soortgelijke functie binnen een complexe werkomgeving.
- Je bent communicatief vaardig, past dit aan op je gesprekspartner en schrijft makkelijk, of het nou gaat om formele verslaglegging of meer informele interne berichtgeving.
- Je bent proactief, resultaatgericht, initiatiefrijk en durft keuzes te maken. Je denkt actief mee, altijd twee stappen vooruit en ontzorgt en verrast hiermee iedereen op een positieve manier.
- Je bent in staat om snel te schakelen, bent een kei in plannen en organiseren, stelt de juiste prioriteiten en behoudt overzicht.
- Je bent integer, loyaal, flexibel, stressbestendig en accuraat.
- Je bent politiek- en organisatiebewust, begrijpt de formele structuren in de organisatie, maar nog meer voel je aan hoe de informele structuren liggen. Van beide maak je goed en logisch gebruik.
- Je staat open voor verandering en ad-hoc zaken.
- Je kunt goed zelfstandig werken maar bent ook gericht op het in teamverband (samen)werken.
- Je hebt ervaring met notuleren en het office pakket ken je als geen ander; Outlook, Powerpoint, Word en Excel.
- Een boeiende, betekenisvolle en afwisselende baan voor 28-32 uur bij een dynamische, vooruitstrevende en maatschappelijke organisatie. De organisatie kent een informele, open cultuur met een fijne sfeer en gedreven en betrokken medewerkers die trots zijn op hun organisatie.
- Je komt te werken in een energiek, positief, gezellig en resultaatgericht team.
- Impact waar je trots op kunt zijn: jouw werk draagt direct bij aan het woonplezier van duizenden mensen.
- Volop ondersteuning en goede faciliteiten om je vakinhoudelijk en persoonlijk verder te ontwikkelen.
- Bouw mee aan de toekomst: jouw ideeën en inzet zorgen voor impact op de levens van de huurders.
- Uitstekende arbeidsvoorwaarden conform de CAO Woondiensten.
- Salaris conform schaal G (max. €4.444,- bruto per maand bij een 36-urig dienstverband, met ingang van september).
- Een aantrekkelijke zakelijke reiskostenvergoeding van €0,45 bruto per kilometer.
- Thuiswerkvergoeding.
- Scholingsbudget en individueel loopbaanbudget van € 900,- op fulltime basis per jaar. Kan opgehoogd worden tot €4500,-.
- Collectieve verzekering.
- Vakantiegeld.
- Eindejaarsuitkering (3%).
- Personeelsuitjes.