
Teamlead Customer Support
- Den Haag, Zuid-Holland
- Vast
- Voltijds
- Dagelijkse aansturing en coaching van het team;
- Het eerste aanspreekpunt voor andere afdelingen zoals Billing, Sales Management en Tender Desk
- Opstellen van klantrapportage van één van de grootste klanten binnen KONE;
- Beantwoorden van klantvragen via telefoon en CSD-cases van deze grote klant;
- Verwerken van contracten, mutaties en opzeggingen in SAP, Salesforce en M-Files van deze grote klant;
- Je voert één-op-één-gesprekken om voortgang, doelen en persoonlijke ontwikkeling te bespreken
- Je borgt en documenteert processen in SharePoint
- Je initieert en leidt procesverbeteringen op projectbasis, bijvoorbeeld via Lean Six Sigma
- Ervaring in een klantgerichte rol, bij voorkeur met leidinggevende taken;
- Sterke communicatieve vaardigheden en een proactieve houding;
- Kennis van SAP en Salesforce is een pré;
- Je bent gestructureerd, oplossingsgericht en weet overzicht te bewaren.
- Een hecht team met veel kennis en betrokkenheid;
- Ruimte voor eigen inbreng en verbetering van processen;
- Een dynamische werkomgeving waarin geen dag hetzelfde is;
- Goede balans tussen leidinggeven en zelf meewerken.
- Hbo-werk- en -denkniveau
- Ervaring binnen customer service en/of in een coördinerende of leidinggevende rol
- Sterke communicatieve vaardigheden en overtuigingskracht
- Affiniteit met procesoptimalisatie en digitalisering
- Bekendheid met Lean, Six Sigma of vergelijkbare methodieken is een pré
- Proactieve en oplossingsgerichte houding
- Een leuk team met fijne collega’s
- Marktconform salaris, onkostenvergoeding en bonusregeling;
- Royaal verlof: 41 dagen (27 vakantiedagen, 13 ADV, 1 duurzame inzetbaarheidsdag) op basis van 40 uur;
- Een 'Great Place To Work'; we hebben een open en informele cultuur waar medewerkers met respect voor elkaar samenwerken;
- 'Lease a Bike': Of jij nu een speed pedelec, elektrische bakfiets, e-bike of racefiets op het oog hebt: het kan allemaal!
- Veel ruimte voor jouw eigen inbreng, persoonlijke groei en ontwikkeling;
- Hybride werken; vanuit huis en op kantoor (Ede of Den Haag);
- Training, opleiding en carrièremogelijkheden binnen een internationale wereldspeler;
- Korting op jouw zorgverzekering, abonnementen (fitness) etc.;
- Veel zelfstandigheid, vrijheid, verantwoordelijkheid bij één van de meest innovatieve bedrijven.