
CC Representative
- Naarden, Noord-Holland
- Vast
- Voltijds
- Verkooporderbeheer en klantcommunicatie: Beheer het volledige proces van de ontvangst van bestellingen tot aan de verzending, terwijl je dagelijks contact onderhoudt met klanten, operations en sales om hun behoeften en verwachtingen te begrijpen en te vervullen.
- Probleemoplossing en klantklachten: Los problemen op en behandel klantklachten effectief, zowel intern als extern, om een hoge klanttevredenheid te waarborgen.
- Prijs- en voorraadbeheer: Bevestig prijzen, controleer de beschikbaarheid van voorraad en geef duidelijke informatie over verzenddatums aan klanten.
- Facturering: Bereid facturen, debet- en creditnota's voor, evenals de verwerking van klantmeldingen en retouren.
- Klantgegevens en rapportage: Werk samen met relevante afdelingen om ervoor te zorgen dat bestellingen op tijd worden verzonden, houd nauwkeurige klantgegevens bij en identificeer kansen voor verbeteringen in de klantenservice.
You work within an inspiring teamwork culture – where you can thrive, collaborate and learn from other talented and passionate people across disciplines, regions and divisions.
Join us and Impact Your WorldDiversity drives innovation and creates closer connections with our employees, customers and partners.
Givaudan embraces diversity and is committed to building an inclusive environment where everyone impacts our world.