
IT Support Specialist ( 32-40 upw, vast, bedrijfsapplicaties )
- Gouda, Zuid-Holland
- € 3.700-5.200 per maand
- Vast
- Voltijds
\r\n
\/symbol
\r\n
\/use
\r\n\t\t\t\t
\/svg
","full_width":"stretch","mobile_layout":"dropdown","submenu_space_between":{"unit":"px","size":"","sizes":[]},"submenu_opening_position":"bottom"}" data-widget_type="raven-nav-menu.default">IT Support Specialist ( 32-40 upw, vast, bedrijfsapplicaties ) – Hybride (deels in Gouda, deels thuis) ITVakgebied: IT
Opdrachtgever: Onze klant is een zakelijke dienstverlener
Dienstverband: Vast
Werkweek: 40 uur
Salaris: Afhankelijk van kennis en ervaring
Locatie: Hybride (deels in Gouda, deels thuis)
Referentie: 6402
Datum: 15 augustus 2025
Vacant: 1 dagen
Status: nieuwIntroductieWil jij een sleutelrol spelen in het zorgdragen van bedrijfsapplicaties en werkplekbeheer van een dynamische organisatie? Ben jij analytisch sterk, proactief en communicatief vaardig? Dan is deze functie iets voor jou!Voor onze klant in Gouda zijn wij op zoek naar een Support Specialist voor 32-40 uur per week. Je treedt direct in dienst bij onze klant door middel van een jaarcontract, met uitzicht op een vast dienstverband.OrganisatieOnze klant is een zakelijke dienstverlenerFunctieAls Support Specialist ben jij primair het gezicht voor de medewerkers. Als zij vragen hebben over problemen met applicaties of de werkplek, dan kunnen zij altijd terecht bij jou. Jij adviseert, begeleidt en lost meldingen op.Jij houd je bezig met:
- Fungeren als contactpersoon voor interne medewerkers.
- Dienen als eerste aanspreekpunt en ondersteuning bieden voor ICT-gerelateerde vragen en storingen (telefonisch, per mail en via TOPdesk).
- Analyseren en beoordelen van binnenkomende meldingen, variërend van functionele vragen tot verstoringen met organisatiebrede impact.
- Verantwoordelijkheid dragen voor een goede en snelle afhandeling van vragen, problemen en verzoeken binnen het supportplatform TOPdesk.
- Coördineren en bewaken van 2de-lijnsmeldingen richting de 2de-lijns oplosgroep en/of 1ste-lijns oplosgroep van applicatieleveranciers; vertalen van gebruikersvragen naar begrijpelijke user stories.
- Specialisten ondersteunen bij het op een duidelijke manier communiceren van oplossingen voor technische problemen naar gebruikers.
- Ondersteunen bij werkplekbeheer, installatie van hardware/software en gebruikersbeheer.
- Zorgen dat veelvoorkomende vragen niet meer gesteld worden, bijvoorbeeld door gebruik van Self Service.
- Actief bijdragen aan projecten om nieuwe ontwikkelingen goed te laten landen in de organisatie (testen, trainingen voor medewerkers, handleidingen, etc.).
- Een afgeronde MBO-opleiding niv. 4 bij voorkeur ICT;
- Minimaal 2 jaar werkervaring in een IT-functie;
- Ervaring in een servicedeskfunctie geldt als een pre;
- Kennis en ervaring met Windows, Office 365, Active Directory;
- Ervaring met Agile werken is een pré;
- Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en een proactieve instelling (Dutch C1-level is a must have).
- Startdatum in overleg zo snel mogelijk.
- Een functie van 32-40 uur per week.
- Salaris tussen € 3.700 en € 5.200 o.b.v. 40 uur per week (afhankelijk van opleiding en ervaring).
- Een flexibel benefit budget bestaande uit vakantiegeld (8%), een eindejaarsuitkering (6,85%) en extra verlofdagen.
- Ruime mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling via de interne academie en opleidingsbudget.
- Hybride werken met een thuiswerkvergoeding of reiskostenvergoeding en een vergoeding voor een thuiswerkplek.