Customer Success Manager (Dutch speaking)
Maqqie
- Rotterdam, Zuid-Holland
- € 3.500-4.500 per maand
- Contract
- Voltijds
Als Customer Success Manager zorg jij dat onze klanten vanaf dag één succesvol zijn. Je geeft ze een vliegende start met onboarding, helpt ze het maximale uit ons platform te halen en bouwt aan sterke, langdurige relaties. Jij bent de spil tussen onze klanten en teams als Product, Tech, Sales, Marketing en Support.Wat jij gaat doen:Beheren relaties: Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze grootste klanten voor vragen en problemen. Je treedt proactief op bij problemen en signalen van churn. Je zorgt ook voor de onboarding van nieuwe klanten.Succesplan: Je ontwikkelt en implementeert succesplannen voor onze klanten die aansluiten bij hun doelen en wensenContinuous Improvement: Je verzamelt actief feedback an onze klanten over hun gebruik en ervaring met de Maqqie app. Je analyseert de data en deelt de uitkomsten van je analyse met Product, Tech, Sales, Marketing en Supportteams om de klantervaring en onze producte & diensten continue te verbeterenEvents & trainingen: Je geeft trainingen aan nieuwe en bestaande klanten om hen te helpen om het maximale uit onze producten te halen. Ook organiseer je events om klanten nieuwe features te demonstreren en potentiële klanten uit hun netwerk te halenUp- & cross-sell: Je identificeert up- en cross-sell mogelijkheden om de klantwaarde te vergroten en churn te voorkomenJe komt te werken binnen afdeling Commerce en rapporteert aan Tess van Asperen (Manager Sales & Succes). Het team bestaat uit 2 Customer Succes Managers en 2 Accountmanagers.Wat jij meebrengt:Minimaal 2 jaar ervaring in Customer Success, Accountmanagement of een vergelijkbare rol, bij voorkeur in SaaS/tech.HBO werk- en denkniveau.Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels.Klantgericht, oplossingsgericht en analytisch sterk.Energie en nieuwsgierigheid: je wilt leren, verbeteren en impact maken.Pas jij niet helemaal in dit plaatje, maar denk je dat de rol wél perfect bij je past? Laat dan vooral van je horen. We laten ons graag overtuigen.Wat bieden we?Salaris €3.500 – €4.500 (o.b.v. 40u) + 8% vakantiegeld.25 vakantiedagen + €2.000 opleidingsbudget.8% pensioenbijdrage die je zelf mag inzetten.Hybride werken, laptop & telefoon.Extra benefits via Alleo, teamuitjes en borrels met écht lekkere hapjes.Een jong, ambitieus team (gemiddelde leeftijd: 33 jaar) waar hard gewerkt én veel gelachen wordt.Goed om te weten
Om ons platform écht te leren kennen, start je de eerste 2-3 maanden bij Support. Deze ervaring blijkt dé sleutel voor succes in jouw rol.Solliciteren
Klinkt goed? Laat van je horen!Cv + motivatieTelefonische kennismakingTwee gesprekken op kantoor (ervaring & cultuur)Online assessmentAanbod & contract 🎉📍 Ons kantoor vind je in hartje Rotterdam, aan de Coolsingel tegenover het Stadhuis en op 5 minuten lopen van Centraal.📝 Let op: een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) maakt deel uit van het onboardingproces. Deze dien je binnen drie maanden na start aan te leveren.Heb je vragen over deze vacature?Neem dan contact op met Tess van Asperen, via 0659200129. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt écht niet op prijs gesteld.