
Klantenservice medewerker parttime
- Purmerend, Noord-Holland
- € 2.483-3.595 per maand
- Tijdelijk
- Deeltijds
- • Parttime
- • Purmerend
- • MBO 4
- Beantwoorden: vragen van inwoners via telefoon, e-mail en social media zoals Facebook, Twitter en WhatsApp.
- Oplossen: zelfstandig afhandelen van vragen door gebruik te maken van de kennisbank, website of andere systemen.
- Doorverwijzen: waar nodig warm doorverbinden naar collega's of het vakteam en terugbelverzoeken aanmaken.
- Registreren: meldingen vastleggen over bijvoorbeeld grofvuil of de woonomgeving en inwoners op de hoogte houden van de voortgang.
- Schakelen: snel wisselen tussen verschillende onderwerpen en werkzaamheden gedurende de dag.
- Beantwoorden: vragen van inwoners via telefoon, e-mail en social media zoals Facebook, Twitter en WhatsApp.
- Oplossen: zelfstandig afhandelen van vragen door gebruik te maken van de kennisbank, website of andere systemen.
- Doorverwijzen: waar nodig warm doorverbinden naar collega's of het vakteam en terugbelverzoeken aanmaken.
- Registreren: meldingen vastleggen over bijvoorbeeld grofvuil of de woonomgeving en inwoners op de hoogte houden van de voortgang.
- Schakelen: snel wisselen tussen verschillende onderwerpen en werkzaamheden gedurende de dag.
- Salaris tussen € 2483 en € 3595 bruto per maand, afhankelijk van ervaring.
- Tijdelijk contract met kans op verlenging.
- Parttime functie van 20 tot 28 uur per week, met flexibele aanpassing van uren bij drukte.
- Eindejaarsuitkering van 7,55% over elk gewerkt uur.
- Reiskostenvergoeding conform CAO Gemeenten.
- Gratis toegang tot meer dan 100 online trainingen om jouw professionele ontwikkeling te ondersteunen.
- Afgeronde MBO 4-opleiding, bij voorkeur in een relevante richting.
- Minimaal 2 jaar ervaring in klantenservice of KCC.
- Uitstekende beheersing van Nederlands en goede kennis van Engels.
- Ervaring met MS Office en Webcare-tools.
- Stressbestendig, nauwkeurig en vaardig in administratieve taken.