Medewerk(st)er Back-office / Customer Service

Group Depre

  • Dordrecht, Zuid-Holland
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
De afdeling:De Back-Office / Customer Service is verantwoordelijk voor een correcte en vlotte ondersteuning van onze Trade afdeling en het verzorgen van orders van het Salesteam Nederland, Export en Private Label alsook directe bestellingen van klanten. Het is de taak van het team om vanaf de bestelling tot aan de levering bij de klant alles te regelen.Onze kernwaarden hierbij zijn: Nauwkeurig, flexibel en servicegericht.De functie & jouw profiel:De functie:Binnen het team van 7 personen ben je verantwoordelijk voor de volledige logistieke en administratieve flow rondom de aangekochte en verkochte producten, van de opgemaakte contracten tot aan de facturatie ervan. Je werkpakket bestaat o.a. uit:
  • Je verwerkt de orders, organiseert het transport en volgt de leveringen op. Je hebt zicht op de lokale en externe voorraden.
  • Je zorgt voor juiste afwikkeling van transportdocumenten zoals phyto’s.
  • Je verzorgt de facturering van de getransporteerde en/of geleverde goederen.
  • Je zorgt ervoor dat de contractvoorwaarden, afgesproken door de Traders, continu vertaald worden en nageleefd worden in de praktijk.
  • Je organiseert en coördineert de interne en/of externe bewerkingsopdrachten van onze producten.
  • Je bent de contactpersoon tussen de Traders / Salesteam aan de ene kant en onze klanten, leveranciers, transporteurs, etc. aan de andere kant.
  • Je hebt oog voor de kosten verbonden aan de logistieke flow.
Om deze functie goed uit te kunnen voeren én met plezier te kunnen werken, is het belangrijk dat je houdt van dynamiek. Je kunt snel schakelen en aan vele dingen denken. Je bent flexibel, bewaart het overzicht en werkt heel nauwkeurig, jouw profiel;- Je hebt minimaal een MBO-4 opleiding, liefst in de logistiek.- Je kunt je goed uitdrukken in (zakelijk) Nederlands en Engels in woord en geschrift (eis). Frans en Duits zijn een pré.- Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring, het is een pré als je ervaring hebt opgedaan met wegtransport, containervervoer, import en export.- Je hebt gewerkt met MS Office en ERP pakketten, kennis van Dynamics AX is een pré.- Je bent klantvriendelijk en kunt vroegtijdig problemen signaleren, bespreekbaar maken en oplossen.Wij bieden;- Een afwisselende, uitdagende baan in een informeel team.- Een fulltime functie(40 uur p/w). Wil je 32 tot 36 uur werken, dan is dat bespreekbaar mits je de uren over 5 dagen per week kunt verdelen.- Ontwikkelingsmogelijkheden en een marktconform salaris.- Start met een contract voor 12 maanden, uitzicht op een vast dienstverband.Wij vinden de gevraagde competenties minstens zo belangrijk als jouw ervaring. Dus ben je een doorpakker, houd je van dynamiek en heb je de drive om je deze functie eigen te maken? Solliciteer dan t.a.v. John Heijmeriks, HR manager.

Group Depre