
Team Lead Customer & Operational Services – Fer
- Vlaardingen, Zuid-Holland
- Vast
- Voltijds
- Actief meewerken in de dagelijkse operatie (klantcontact, boekingen en scheepsafhandeling)
- Dagelijks operationeel leidinggeven aan het team
- Actief motiveren, ontwikkelen en coachen van het team
- Analyseren en optimaliseren van de processen
- Kwaliteit bewaken van klantcontact en operationele processen
- Fungeren als escalatiepunt voor complexe klantvragen en operationele uitdagingen
- Minimaal 2 jaar leidinggevende ervaring in een logistieke of maritieme omgeving
- Mbo+/hbo werk- en denkniveau
- Sterke communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels (Duits is een pré)
- Proactieve houding, analytisch vermogen en oog voor kwaliteit
- Fulltime beschikbaar en bereidheid tot flexibele werktijden indien nodig
- Passend salaris op basis van ervaring
- 29 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband
- Vakantietoeslag van 8,33%
- Toegang tot meer dan 1000 cursussen en trainingen via Percipio
- Tot drie keer per jaar meevaren op onze schepen!
- Sporten met aantrekkelijke korting
- Een inspirerende werkomgeving met ruimte voor groei en initiatief