
Customer Service Specialist
- Lottum, Limburg
- € 3.200-3.800 per maand
- Vast
- Voltijds
In deze functie ben je verantwoordelijk voor het verwerken van vragen en bestellingen via telefoon, e-mail en digitale platforms. Je verleent professionele en tijdige ondersteuning aan distributeurs en het sales team, waarbij je zorgt voor een soepele afhandeling van orders, facturen, credits en andere vragen.Je werkt nauw samen met verschillende afdelingen en draagt bij aan procesverbeteringen om de klantbeleving te optimaliseren. Je hebt een belangrijke rol in het ondersteunen van sales en marketing projecten, en houdt te allen tijde een professionele toon in communicatie. Maak deel uit van een internationale organisatie waar jouw inzet het verschil maakt! wat bieden wij jou
- Goed salaris vanaf €3200
- Beschikbaar voor 32 - 40 uur
- Werkomgeving met ruimte voor ontwikkeling
- Werkgever die waarde hecht aan werkplezier
- Mogelijkheid om ook thuis te werken
- Reiskosten vergoeding
- Vragen en bestellingen verwerken via telefoon, e-mail en digitale systemen
- Tijdige en professionele antwoorden geven aan klanten en sales
- Orderinformatie coördineren tussen verschillende afdelingen
- Afhandelen van RGA's(Retour), facturen, credits en debits
- Proces- en serviceverbeteringen ondersteunen en doorvoeren
- Administratief ondersteunen bij order- en levertaken
- Collega's ondersteunen en (indien nodig) schakelen met sales en marketing
- Telefonisch support bieden en documenten correct bijhouden
- Vragen en bestellingen verwerken via telefoon, e-mail en digitale systemen
- Tijdige en professionele antwoorden geven aan klanten en sales
- Orderinformatie coördineren tussen verschillende afdelingen
- Afhandelen van RGA's, facturen, credits en debits
- Proces- en serviceverbeteringen ondersteunen en doorvoeren
- Administratief ondersteunen bij order- en levertaken
- Collega's ondersteunen en (indien nodig) schakelen met andere afdelingen
- Telefonisch support bieden en documenten correct bijhouden en archiveren
- Internationaal marktleider in metaalbewerkingsgereedschap
- Informele en collegiale werksfeer
- Focus op innovatie en klanttevredenheid
- Investering in medewerkersontwikkeling en training
- Flexibele werktijden en (deels) thuiswerken mogelijk
- Korte communicatielijnen en open cultuur
- Betrokken werkgever met aandacht voor werkplezier